17 tahun beza bukan problem, Intan Ladyana dikatakan bercinta dengan Harris Aliff

5,092 views

Pelakon dan penyanyi sedang meningkat naik iaitu Harris Alif sekali lagi mencuri perhatian para netizen setelah muatnaik gembar bersama pelakon Intan Ladyana di laman Instagram miliknya baru-baru ini.

Gambar berkenaan adalah sempena hari raya aidil fitri yang mana ianya memperlihatkan kedua selebriti ini memakai baju raya yang mempunyai warna yang sedondon.

Foto kedua mereka memakai baju warna coklat itu terus membuatkan ramai tertanya tentang status hubungan mereka. Selalunya kalau dah warna sama ni, makna nya mungkin ada hubungan la kan.

Di ruangan caption Harris Aliff dilihat seperti memberi hint dengan menulis beraya bersaya tersayang. Ini tulisnya, “Second raya with love (emoji)”.

Menjengah di bahagian komen, ramai follower dan peminat dilihat memberi respon yang baik kepada mereka.

Sememangnya antara info yang menjadi bualan ramai dibahagian komen ialah tentang jarak usia mereka berdua iaitu 17 tahun. Harris kini 21 tahun manakala Intan Ladyana pula berumur 38 tahun.

Walaupun usia jauh jaraknya, akan tetapi ramai mengatakan mereka kelihatan secocok sekali. Ramai juga memuji kecantikkan Intan Ladyana yang tak dimakan usia.

Cinta memang tak kenal berapa usia, kalian memang padan sekali, perbezaan 17 tahun tiada problem pun”. Itulah antara komen dari follower nya.

Sebelum ini, Harris Aliff pernah memuatnaik gambar bersama Intan Ladyana di dalam kereta pada awal bulan Mei yang lalu dan sejak itu dah mula timbul spekulasi tentang mereka berdua.

Untuk pengetahuan, Nor Harris Alif Nor Rashidi ada artis yang berbakat besar dan pernah jadi pelakon, pengacara dan boleh menyanyi, Harris mula aktif sejak kecil lagi dan merupakan salah seorang pemenang rancangan hiburan Idola Kecil musim ketiga.

Intan Ladyana adalah pelakon yang melonjak naik menerusi filem legend iaitu Adnan Sempit bersama Shaheizy Sam dan Yana Samsuddin.

Sehingga kini kedua mereka taka da membuat sebarang kenyataan rasmi tentang hubungan mereka. Kita tunggu je lah nanti. Apapun kedua mereka memang padan sangat.