“Ada yang tuduh saya bukan-bukan” Aniq Suhair cerita hubungannya dengan Cik B

3,942 views

Beberapa hari yang lalu, anak kepada jutawan terkenal Datuk Seri Vida iaitu Cik B, ada muatnaik gambar bersama seorang pemuda, dan melalui ayat yang ditulis, mereka seakan sedang jalin hubungan.

Pemuda berkenaan ialah Aniq Suhair, seorang pelakon baru berumur 20 tahun. Dan kaalu nak tahu, Aniq ni sebenarnya merupakan salah seorang peserta rancangan Hero Remaja edisi tahun 2020.

Ramai nak tahu, benarkah mereka ni benar-benar jalinkan hubungan cinta. Dan menjawab isu ini akhirnya Aniq Suhair tampil buka mulut.

Aniq memberitahu, dia mula rapat dengan Cik B setelah mereka bersama-sama berlakon dalam drama Lelaki Lingkungan Cinta.

Sejak itu, dia berkawan baik dengan Cik B dan amat selesa dengannnya. Aniq juga akui Cik B seorang yang amat ikhlas. Baca komen Aniq menerusi laporan portal mstar.

Kami berdua mula kenal dan jadi kawan sejak berlakon dalam drama bersama. Dalam cerita itu, kami banyak babak bersama, oleh itu, kami mula jadi kawan rapat”.

Kalau tengok, Cik B nampak seorang yang pendiam namun sebenarnya kalau ada kat set, Cik B ni amat suka bergurau. Sebagai contoh, dia bagi pick up line dan kemudian saya pun akan balas semula”.

Secara jujur saya suka kawan dengan Cik B sebabnya dia seorang gadis yang baik hati, sweet, sopan santun dan amat mudah bergaul”.

Apabila diminta mengesahkan status mereka, apatah lagi Cik B berkata dia dah taken, Aniq menjelaskan itu hanya gurauan dari Cik B sahaja.

Harapnya semua orang tak ambil serius tentang perkongsian Cik B itu. Semua pun tahu bahawa Cik B ni masih lagi belajar dan saya pun baru saja masuk dunia seni ni”.

Posting itu hanya gurauan saja, namun begitu tak disangka-sangka ada juga ramai orang yang dah ambil serius tentang hal ini. Sampaikan ada ada yang cakap dan tuduh saya macam-macam dan bukan-bukan”.

Kami memang selalu saja bergurau dan suka borak pelbagai topik termasuk business video games dan shoes collection”.

Itulah keterangan dari Aniq Suhair tentang kisah hubungannya dengan Cik B.