Aeril Zafrel beri hadiah kereta mewah RM300,000 pada Wawa Zainal

2,649 views

Pelakon popular tanah air, Aeril Zafrel memberi penghargaan kepada isteri tercinta iaitu Wawa Zainal dengan menghadiahkan sebuah kereta mewah semalam.

Aeril Zafrel memberi hadiah kereta jenama Mercedes-Benz GLC 300 yang dianggarkan berharga lebih kurang RM300000.

Hadiah berkenaan diberi sempena hari lahir Wawa Zainal yang ke 29 tahun pada tarikh 12 Mac 2021.

Ini komen Aeril tentang kereta berkenaan: “Saya beri hadiah kepada Wawa kereta ini kerana kereta yang sedang digunakan pakai oleh Wawa sekarang sudah lebih tiga tahun.”

“Orang kata kereta ni paling lama pun kalau nak maintain best kenalah bawa paling lama pun lima tahun. Sebab jika terus pakai terlalu lama, risau keadaan kereta berkenaan boleh membahayakan nyawa. Oleh kerana itulah itu hadiahkan kereta baru ini.”

“Masa sebelum beli tu, saya ada bagi hint tentang kereta ini. Ye lah kalau dah dia tidak minat kereta yang diberi, rugi pula nanti. Cumanya dia memang tak tahu saya dah beli kereta ini. Ketika majlis ini barulah dia baru tahu. Surprise, memang nak buat kejutan khas kat dia.”

Sempena hari kelahiran Wawa Zainal, Aeril mendoakan agar semua impian isteriny aitu akan tercapai.

Ini ucapan hari lahir dari Aeril buat Wawa: “Happy birthday kepada bidadari syurga ku. Semoga semua impian kamu, setiap hajat kamu akan dimakbulkan oleh tuhan, Allah yang maha esa.”

Aeril Zafrel membuat kejutan pemberian hadiah kereta mewah itu ketika berada di majlis Gala Dinner Award Wawa Cosmetics yang diadakan di Kuala Lumpur malam semalam.

Ketika itu, Aeril Zafrel hadri ke dalam dewan dan terus menyanyikan lagu hari jadi kepada Wawa sebelum memberi sejambak bunga yang turut disertakan dengan replika kunci kereta mewah itu kepada isteri tercinta.