Erra Fazira ada contact, bagi kata semangat buat Laudya Cynthia Bella

3,334 views

Erra Fazira turut jadi tumpuan apabila kisah yang melanda perkahwinan bekas suami iaitu Engku Emran dan juga pelakn popular dari negara jiran, Laudya Cynthia Bella.

Melalui satu laporan dari portal gempak, apabila diajukan tentang hal berkenaan, Erra Fazira menyatakan dia hanya tahu kisah dasar saja tentang perkahwinan Engku Emran dan juga Bella.

Malah Erra memang tidak mahu melampaui batasan antara mereka. Ini komen Erra Fazira.

“Saya tak mahu campur hal perkahwinan mereka walaupun Engku Emran tu bekas suami dan bapa kepada anak saya.

“Kalau mereka berdua tak ada buka mulut, oleh itu saya hanya akan kunci mulut saya ni. Tipu kalau saya tak tau tentang hal pergolakan yang berlaku namun secara terperinci saya tak tahu dan memang tak ambil dan tak nak tau.

“Saya tak ada pun nak korek-korek, kalau ikutkan sy tahu cerita dasarnya saja. Adalah bukan cara saya kalau nak korek dan adalah salah kalau saya sibuk ambil tau”.

Erra akui dia dan Bella memang ada contact akan tetapi tak ada sampai nak bercerita tentang hal rumah tangga.

“Sebagai wanita memanglah kami ada berbual namun hanyalah tentang perkara umum, adalah sedikit sebanyak bagi nasihat namun taklah amat terperinci.

“Bella juga tidaklah begitu nak cerita lebih pada saya. Memang kami rapat namun taklah selalu contact.

“Saya juga seorang wanita dan saya adalah bagi kata semangat padanya melalui mesej kerana tak ada sesiapa mahukan perpisahan.

“Sebenarnya sy pasti Bella dan juga bekas suami pun macam tu. Mereka dah cuba untuk selamatkan perkahwinan namun takdir dah menentukan”.

Laudya Cynthia Bella dan juga Engku Emran telah disatukan sebagai suami isteri pada tarikh 8 September tahun 2017 dan baru pada tahun ini mengesahkan mereka dah berpisah. Pasangan ini tidak mempunyai cahaya mata sepanjang perkahwinan mereka.