Ini sebabnya Fasha Sandha tak buat akaun IG untuk anak-anak

3,187 views

Selepas selamat melahirkan anak ketiga, Fasha Sandha telah buat satu kenyataan berkenaan anaknya itu.

Jelas Fasha Sandha, anak bongsunya yang diberi nama Aisha Amaira, pada masa kini tak ada pun mempunyai sebarang akaun media sosial.

Akan yang dibuka terutama melalui laman media Instagram bukan dibuat oleh Fasha Sandha mahupun Aidil Aziz.

Pelakon ini menyatakan bahawa segala gambar terini dan juga aktiviti kesemua anaknya hanya akan di share menerusi laman media sosial milik Fasha Sandha atau Aidil Aziz sahaja.

Hal ini didedahkan oleh Fasha Sandha yang turut memberi sebab kenapa dia tak bukan laman Instagram untuk anak mereka termasuk baby comel yang baru lahir itu.

“Salam semua dan assalamualaikun kesayangan wahai ibu. Sekarang ni Aisha baru je lepas mandi dan kini amat wangi. Untuk pengetahuan, Aisha tiada akaun Intagram ye”.

“Aisha memang amat terkejut bila ada pihak yang tiba-tiba buat IG untuk Aisha, ramai pula tu. Ibu tidak ada buat sebarang akaun Instagram untuk kesemua ibu sebabnya adalah kerana ayah tidak izinkannya.

“Oleh yang demikian, gambar anak-anak semua dalam media sosial milik ibu saja tau. Have a good day buat semuanya”.

Semalam, Fasha Sandha turut menerangkan nama anak ketiganya itu iaitu Aisha Amaira. Kata Fasha itu merupakan nama yang baik.

“Nama saya ialah Aishah Amaira Binti Mohd Aidil yang mempunyai maksud baik iaitu bahagia dan juga cantik.

“Aishah merupakan anak kelima ibu, dua lagi anak ibu dan ayah dah masuk syurga. Ibu pernah dua kali keguguran sebelum dapat melahirkan Aisha ke dunia ini. Ibu dan ayah selalu tak putus asa dan asyik berdoa”.

Dalam pada itu, Aidil Aziz turut bersyukru dengan kehadiran baby Aisha dalam hidupnya. Aidil mengatakan anaknya itu sering senyum lantas membuatkan hatinya sejuk selalu.

Ini tulis Aidil: “Alhamdulillah baby Aisha selalu senyum, terus hilang penat berjaga malam jaga baby”.

Tahniah buat Fasha Sandha dan juga Aidil Aziz. Semoga dipermudahkan jaga baby Aisha.