“Kalau bimbang, takkan lah saya nak kahwin,” Eyra Hazali

5,905 views

Pelakon manis yang sedang meningkat naik namanya iaitu Eyra Hazali menyatakan bahawa dia serta tunangnya yang merupakan penjaga gol skuad bola sepak bawah 23 tahun negara, Muhammad Haziq Nadzli, bakal bernikah pada bulan November yang akan dating ini.

Namum, pasangan sejoli ini yang bertunang pada 1 Disember tahun lepas masih lagi merahsiakan tarikh pernikahan mereka berdua.

Pelakon utama drama Mr. Grey ini dtelah itemubual pada malam Anugerah Instafamous baru-baru ini dan tak keberatan untuk berkongsi tentang perkembangan terkini tentang persiapan majlis perkahwinannya.

“Alhamdulillah, setakat ini apa yg bleh sya kongsi semuanya dah siap 90 peratus dn sya bharap agr semuanya dipermudahkn dn jlan dgan lncar.

“Tggal lagi bebrapa buln ja, insya-ALLAH semuanya OK,” jelas Eyra Hazali kepada portal Sinar Harian.

Apabila ditanya tentang populariti apabila dia akan berkahwin nanti, dan tidak lagi solo. Eyra Hazali akui bahawa sebenarnya dia langsung tidak ada rasa bimbang andai tawaran berlakon kepadanya akan berkurang.

“Ketika ini rezeki mmng melimpah ruah, syukur ke hadrat Tuhan. Tetapi, sya tidak bimbang pn jika populariti jatuh atau tawaran semakin berkurangn bila dah khwin nnti.

“Saya percya dengan rezeki-NYA, andainya tawaran kurang sya boleh buat perkara lain. Contohnya, mulakan perniagaan.

“Kalau saya bimbang, takkan lah saya nak kahwin,” Itulah ungkapannya sambil Eyra hazali melemparkan senyuman dan terus tersenyum.

Aappun, diharap semoga apa yang di rancang oleh pasangan sama cantik sama padan ini untuk mendirikan rumah tangga akan dipermudahkan olehNYA.

Eyra Hazali mula mencipta nama sebagai pelakon melalui drama bersiri Mr Grey manakala tunangnya Haziq merupakan pemain bola sepak untuk pasukan bola sepak Johor dan bermain untuk pasukan kebangsaan bagi 23 tahun.