Kena bahan sebab gigil, Ardell akhirnya cerita apa yang berlaku

2,663 views

Pasangan pengantin baru Nadzmi Adhwa dan Ardell Aryana telah jadi viral kerana video gigil ketika majlis pernikahan mereka. Ternyata ada pihak yang membahan mereka kerena hal berkenaan.

Ardell aku di agak terasa setelah kena bahan sesetengah netizen dek kerana video yang dia Nampak gigil ketika disarungkan cincin. Selebriti berumur 29 tahun ini memberitahu itu adalah perbuatan secara spontan dan langsung tak dibuat-buat seperti ada yang netizen cakapkan.

Punca sebenar dia gigil adalah kerana Ardell akui dia ada anxiety dan kemuruungan yang telah pun dia hidap sekian lama sebelum ini.

“Pertama sekali sy nk mnta maaf klu video nikah kami tular sampai ade yg buat parodi dan ada yg bahan sampai kata sy ini wanita caacat, parkinson serta pelbagai ayat kurang baik dilempar.

“Saya serta suami tidak ada berniat nak buat drama (ketika nkah). Bila detik suami cakap saya terima nikahnya, lepas saja lafaz akad berkenaan, sy rasa semuanya kini dah berubah”

“Sy sebenarnya ada anxiety dan kemuruungan yg agk teruk, jd sy tidak boleh dlm keadaan ramai org. Kalau ikutkan hati saya hendak saja saya lari kerana sebelum majlis nikah lagi saya dah gigil.

“Saya rasa mcm tidak mahu kahwin kerana sy taakut masa atas pelamin nanti, saya datang anxiety tu”

Katanya, ketika majlis nikah semkain dah nak berlangsung, keadaannya dirinya bertambah truk, memang dia rasa bagai mahu larikan diri dan dah tak nak teruskan majlis nikah itu.

Sejak videonya viral, Ardell telah berdepan dengan komen yg agak truk dari sesetengah netizen yg terus membahan dirinya dan juga suami.

Ini telah menyebabkan Ardell kuurung dirinya di dalam rumah selama beberapa hari dan tak nak keluar rumahnya.

Katanya dia rasa agak takuttt dan panikkk apabila jadi bahan dan jika ia berlaku di depan matanya. Malah sebenarnya kejadian ini dahpun berlaku.

“Lepas suami pujuk, dua hari lalu saya makan di Shah Alam. Tapi jadi paranoia bila sekumpulan remaja dlm kereta gelakkan kami (bahan dirinya gigil). Saya minta hentikan buat parodi dan jgn bahan lagi”

Untuk pengetahuan, Ardell dan Nadzmi disatukan sebagao pasangan suami isteri di rumah keluarga Ardell di Seri Kembangan, Selangor pada 1 September lepas.

Dalam pada itu ini pula komen dari suaminya Nadzmi yang mendedahkan keadaan isterinya sejak video gigil itu jadi viral.

Semoga pasangan ini bahagia selalu hendaknya.