Mustapha Kamal terima anugerah “Datuk Paduka” dari Sultan Kelantan

721 views

Kalau tengok drama di kaca television, selalu nampak pelakon ini sebagai ayah kepada pelakon utama dengan wataknya sebagai CEO ataupun Tan Sri dan Datuk Seri. Sinonim dengan watak sebagai seorang VIP atau ahli perniagaan yang berjaya, Mustapha Kamal memang terkenal di kalangan penonton dan peminat drama bersiri. Kali ini, ianya benar-benar terjadi, apabila pelakon ini…

Keep Reading

Dah unfollow IG, Razrul tetap pertahan hubungan dengan Intan Najuwa

784 views

Masih kisah berkisarkan pelakon Intan Najuwa dan juga tunangnya Razrul Anwar Rusli. Sebelum ini yang terbaru, Intan Najuwa dan Raz dikatakan dah unfollow Ig masing-masing. Kemudiannya, Intan Najuwa dilihat dah pun delete beberapa keeping gambar Raz di laman IG miliknya. Kalau ikutkan, sebelum ini ada beberapa gambar, kni tinggal sekeping sahaja foto Intan dan juga…

Keep Reading

Intan Najuwa dah unfollow IG tunang

1,503 views

Memamg tak patut, itulah kebanyakkan pendapat yang diberikan tentang gambar viral melibatkan Zul Ariffin dan juga pelakon sedang meningkat naik, Intan Najuwa. Minggu lalu, gambar aksi kedua-dua pelakon ini menjadi bualan ramai dan pada mulanya ingatkan ianya hanyalah satu lagi gimik untuk lariskan drama lakonan Intan Najuwa dengan Zul Ariffin. Namun begitu, ramai yang terkejut…

Keep Reading

“Doktor beri peluang 50-50” anak Ali Puteh kini kritikal

808 views

Ini perkembangan terkini tentang peserta Maharaja Lawak Mega iaitu Ali dari kumpulan Puteh. Adik kepada Abam Bocey ini sedang diuji apabila anaknya ada masalah injap jantung terbalik. Anak Ali Puteh telah pun menjalani operation selama 12 jam berkaitan masalah injap jantung terbalik dan kini anak kecil itu sedang bergantung pada mesin bantuan pernafasan. Jelas Ali,…

Keep Reading

Kinah bawa pelajar tahfiz tengok wayang, xde tempat lain ke.. akhir zaman

671 views

Pada hari Sabtu yang lepas, umat Islam di seluruh Malaysia telah menyambut hari kelahiran Nabi Muhammad SAW, Maulidur Rasul. Macam biasa, memang banyak program disusun untuk menyambut sambutan yang penuh bermakna ini. Lazimnya, antara program yang selalu dibuat adalah seperti perarakan dan ceramah agama untuk memperingati Maulidur Rasul. Akan tetapi, ada satu cara yang berbeza…

Keep Reading

Tiada lagi panggilan suami “aku-kau” – Ardell

700 views

Pasangan selebriti yang baru sahaj berkahwin iaitu Nadzmi Adhwa dan Ardell Aryana ternyata secocok sekali. Kedua pasangan ini bermula sebagai BFF atau teman tapi mesra, dan akhirnya disatukan di jinjang pelamin. Baru-baru ini Ardell Aryana telah menyambut hari kelahiran suaminya itu dan menulis satu ucapan khas buat Nadzmi. Ardell Aryana berkata kehadiran Nadzmi Adhwa sememangnya…

Keep Reading

Ini sebenarnya yang berlaku, keluarga Aliff Aziz buat kenyataan

1,143 views

Aliff Aziz disahkan telah ditahan polis di Singapura dan sememangnya video yang tersebar itu adalah betul-betul terjadi. Ianya bukanlah gimik mahupun lakonan akan tetapi memang Aliff Aziz kena tahan dengan pihak berkuasa. Penyanyi dan pelakon ini dikatakan telah terlibat dengan beberapa orang dan gganggu ketenteraman di tempat awam dalam keadaan memabukkan. Dari satu laporan Berita…

Keep Reading

Aliff Aziz bergelut dengan pihak polis, ada saksi buka mulut

1,191 views

Aliff Aziz nama yang sering dikaitkan dengan pelbagai isu. Kalau ikutkan penyanyi dan pelakon ini sering cetuskan kontroversi dek dengan sikapnya yang boleh dikatakan agak sosial. Sebelum ini, kes Aliff Aziz dengan Bella Astillah jadi tumpuan ramai dan hubungan mereka sebagai suami isteri dah pun berakhir. Pada hari ini pula, Aliff Aziz kembali mewarnai portal…

Keep Reading

Surat terbuka buat Zul Ariffin dan Intan Najuwa, Kalian nikah jelah

1,143 views

Gambar dua pelakon Zul Ariffin dan Intan Najuwa yang jadi viral ternyata membuatkan ramai yang terkejut apatah lagi pengarah drama mengesahkan bahawa tiada adegan itu di dalam drama lakonan mereka. Untuk apa mereka beraksi seperti foto itu, ianya masih menjadi tanda Tanya kerana kedua pelakon berkenaan mengambil pendekatan berdiam diri, tak mahu memberi komen. Aksi…

Keep Reading

Nabil Jihan tak pernah minta maaf – Respon Alyah lawak di pentas GV

1,122 views

Rancangan realiti paling popular ketika ini sudah tentulah rancangan nyanyian Gegar Vaganza. Kali ni dah masuk musim ke enam dengan menyaksikan peserta yang semakin hebat belaka. Dan sinonim dengan rancangan Gegar Vaganza, sudah tentu ramai yang dah tahu tentang celoteh pengacaranya iaitu Nabil Ahmad dan juga Jihan Muse. Dua gabungan yang cukup menghiburkan dan sering…

Keep Reading

Go to Top