Puteri Sarah upload kata-kata tentang curang

8,029 views

Pasangan selebriti Puteri Sarah dan Syamsul Yusof sehingga kini masih lagi tak mahu sahkan bahawa ada badai yang melanda perkahwinan mereka.

Keduanya mengambil pendekatan diam diri sahaja dan apabila ada pihak media yang bertanya, kedua mereka meminta agar doakan yang baik-baik sahaja untuk rumahtangga mereka.

Namun ada sesuatu yang mendapat perhatian melalui perkongsian dari Puteri Sarah Liyana semalam.

Puteri Sarah Liyana ada up kan satu gambar dengan kata-kata yang tertulis berkaitan isu curang dalam sesebuah hubungan. Ada dua keping gambar yang di share oleh pelakon ini di insta story miliknya.

Foto pertama tertulis kata-kata berbunyi seperti ini: “Curang merupakan satu pilihan, ianya bukan kesalahan.

Yang keduanya pula tertulis kata hikmah ini: “Curang ini kena kerja keras, harus delete semua mesej, kena selalu pastikan lock phone, kena fikir ayat nak menipu. Amat susah untuk berlaku curang. Lebih baik setia saja

Kata-kata yang dipetik oleh Puteri Sarah di Instastory ini membuatkan ramai tertanya-tanya, adakah ini satu hint atau adakah saja-saja dia nak share untuk peringatan dirinya dan juga buat semua.

Dapat dilihat di instagram, ketika ini Puteri Sarah membawa anak-anaknya bercuti di Lost World of Tambun di Perak.

Ada beberapa keeping gambar dia upload bersama anak namun tiada kelibat suaminya iaitu Syamsul Yusof sepanjang bercuti ke sana.

Sebelum ini juga Puteri Sarah ada muatnaik kata semangat untuk jadi lebih baik dan lebih bahagia menjelang tahun 2021 kelak. Ini tulisnya.

“Lagi 3 bulan nak sampai ke tahun 2021, diharapkan masa depan jadi yang lebih baik dan bahagia bagi saya dan juga untuk anak. Menuju hidup yang lagi bagus.

Syamsul Yusof dan Puteri Sarah dah 6 tahun kahwin dan ada dua orang anak. Kisah mereka mula dihisu setelah Puteri Sarah unfollow Syamsul Yusof dan hadir ke pejabat agama baru-baru ini.

Share this on...