Saya nak bakal isteri kenal agama lebih mendalam, rancangan kahwin tahun depan, Zul Ariffin

6,101 views

Sebut sahaja nama Hero Malaya yang selalu bikin hati gadis-gadis tak keruan Zul Ariffin dikatakan bakal menamatkan zaman bujangnya dan akan berkahwin pada tahun hadapan dengan kekasih pilihan hati.

Berita gembira ini sendiri dikongsi oleh Zul Ariffin, tetapi dia masih merahsiakan siapa wanita yang berjaya mencuri hati pelakon kacak Malaya tersebut.

Namun begitu apa yang sangat menarik tentang wanita yang telah mencuri hati jejaka kacak ini bukan beragama Islam jelas Zul Ariffin.

“Pilihan dah ada, cuma sy akn kongsi kan siapa org itu bila sudah sampai waktunya nnt. Tak perlu teka siapa gerangan wanita itu, nantikan berita itu thn dpn.

“Buat masa ini, sy nak bakal isteri sya knl dgn agama Islam secara lebih mendlm dan ikhlas utk peluk Islam. Jika dia berniat memeluk Islam sb nak berkahwn dengan sya, perkara itu tdak akan berlaku kerana sya tidak izinkan. Sya juga sudah jelaskan perkara ini kepadanya.

Jelas Zul Ariffin dia juga merasakan bahawa perkahwinan merupakan perkara yang tidak boleh dibuat main dan dia juga tak nak menjadi huru-hara kalau tidak bersedia. Sangat jelas Zul Ariffin pada sekarang smemang mula memasang niat serta siapkan diri bagi menjadi lebih bertanggungjawab sebelum menggalas tugas tanggugjawab sebagai seorang suami.

“Memlih utk memperisterikan wantaa bukan Islam bkn perkara mudah. Sblm nak bimbing dia ke arah kebaikan, sya pun kena jadi lebih bagus. Sekarang sy sdg membuat persiapn ke arah itu. Doakn semoga semuanya jln dengan baik. Sy nak rumah tangga yg bakal dibina nanti mengikut apa yang sya inginkan.

Semoga apa yang dirancang oleh pelakon kacak Malaya ini akan di permudahkan urusanya tambahan pula bakal isterinya sememangya memerlukan bimbingan serta didikan tentang agama islam yang bagus sebelum menjadi seorang isteri.

Tahniah yang diucapkan pada Zul Ariffin dan juga wanita yang sangat bertuah yang berjaya mencuri hati hero Malaya ini. Tak sabar pula rasanya untuk menunggu dan melihat siapakah gerangan wanita bertuah yang telah menambat hati pelakon ini.