So sweet, Daiyan Trisha call Ben Amir setelah menang ABPBH

1,166 views

Pemenang anugerah pelakon TV lelaki paling popular iaitu Ben Amir akui trofi ABP yang diperoleh itu adalah satu penghargaan buatnya.

Pelakon berumur 30 tahun ini meluahkan rasa syukurnya setelah dinobatkan sebagai pelakon lelaki popular untuk tayangan televisyen.

Katanya ini merupakan satu permulaan untuk dia dan amhu mengembangkan lagi kerjayanya sebagai seorang pelakon.

Ini satu penghargaan untuk saya, dan juga satu permulaaan bagi saya. Sebab selepas ini banyak lagi yang saya nak offer, banyak lagi watak yang saya nak lakonkan. Bila dah dapat award ini, bermakna, saya kena kerja lebih keras lagi selepas ini untuk para penonton semua”.

Kemudian melalui laporan portal mStar, ada pertanyaan yang diajukan iaitu, setelah merangkul trofi berkenaan, adakah Ben Amir ada terima ucapan tahniah dari Daiyan Trisha.

Dengan jujur, Ben Amir akui dia ada menerima ucapan istimewa daripada Daiyan Trisha melalui panggilan telefon.

Ada, apa pula tak ada, mesti ada. Daiyan Trisya ada ucap tahniah, memang sweetlah, sweet.  Dia ada telefon dan kemudian dia ada text mesej”.

Apabila ditanya lebih lanjut tentang hubungan antara Ben Amir dan juga Daiyan Trisha, Ben Amir juga memberi komen bahawa mereka dalam fasa untuk mengenali hati budi masing-masing.

Kitorang ni very close, kawan rapat, dia banyak tolong saya. Kita berdua dalam industri yang sama jadinya saya banyak belajar dari dia. Tapi untuk sekarang ni, kita berdua masih nak kenal-kenal je dengan dia. Tak ada lah orang cakap dah serius ke bercinta ke apa, nothing serious. Cumanya kita masih nak kenal each other”.

Tentang soal jodoh, ben Amir hanya serah kepada tuhan sahaj: “Itu tunggu from the top lah, ada okeylah, kalau tiada tak apa. Bagi Ben, itu semua jodoh dari Tuhan kan, go with the flow”.

Ben Amir juga tak putus-putus mengucapkan terima kasih keapda semua pihak yang sentiasa menyokongnya dan menyatakan award yang dimenangi itu adalah untuk para peminatnya.

Sebelum ini pernah tular yang mana Ben Amir dikatakan keluar makan berdua bersama Daiyan Trisha.

Share this on...