Umur 7 hari, Ayu Raudhah dedah wajah baby kelima, Jibreel nama dipilih

3,796 views

Pelakon berumur 36 tahun, Ayu Raudhah selamat meninmang cahaya mata yang ke lima. Selepas seminggu kelahiran anaknya itu, Ayu dan suaminya Zaquan Adha, pemain bola sepak Malaysia, telah memperkenalkan anak kelima nya itu kepada umum.

Mereka berdua telah upload satu video menunjukkan wajah baby terbarunya itu iaitu seorang baby boy.

Nama anak kelima ini ialah Muhammad Aisy Al Jibreel. Jom baca caption yang ditulis oleh Ayu Raudhah.

Syukur Alhamdulillah, Tuhan yang maha esa telah kurniakan lagi rezeki zuriat keturunan yang sempurna untuk diriki. Semoga akhlak serta adabnya juga akan sesempurna cipta dari Tuhan ini. Semoga anak ini akan menjadi anak yang soleh, penyejuk hati mummy dan juga daddy.

Keadaan mummy dan babby sihat dan selamat. Terima kasih kepada semua yang sentiasa mendoakan kami dengan ucapan yang baik-baik. Semoga segala kata-kata itu akankembali kepada anda.

Inilah dia Muhammad Aisy Al Jibreel, 1.94kg beratnya slim saje. Semoga kelahiran Jibreel akan memeriahkan family kami.”

Lepas ni kalau nak pergi berjalan mana tak ada siapa yang boleh tumpang dah. Dah penuh kereta 8 orang.

Melihat Instagram milik Zaquan Adha, ini yang ditulisnya: “Alhamdulillah hari ini dah genaplah 7 hari. Semoga menjadi anak yang soleh ye, Muhammad Aisy Al Jibreel bin Mohamad Zaquan Adha.

Di ruangan komen kedua-dua pasangan ini, memang ramai yang menulis ucapan tahniah di atas kehadiran baby baru ini.

Antara yang terkenal ialah ucapan dari Farid Kamil, Rozita Che Wan, Zandra Hakimi, Fakhrul Unic dan beberapa pemain bola sepak terkemuka seperti Nazmi Faiz dan Baihaki.

Ayu Raudhah dan Zaquan Adha telah bernikah pada tahun 2011 dan dikurnikan sebanyak 5 orang anak termasuk Jibreel. Sekarang mereka mempunyai empat anak lelaki dan seorang anak perempuan. Memang meriah, tahniah diucapkan.