Dah panggil sayang, adik Fasha Sandha bakal menantu Sheila Rusly?

4,934 views

Adik kepada Fasha Sandha dan anak kepada Sheila Rusly bercinta, benarkah ini? Nampaknya bibit cinta antara Elisya Sandha dan Uzair Haqimy kini semakin jelas setelah mereka secara terang menunjukkannya di laman media.

Elisya Sandha memang ada dikaitkan dengan anak lelaki Sheila Rusly itu, namun sebelum ini mereka menafikannya dan kata mereka dah lama kenal sejak belajar.

Baru-baru ini, mereka dilihat sudah mula memanggil dengan gelaran sayang secara terbuka di laman media, dan sekaligus mengiyakan bahawa mereka memang ada hubungan istimewa ketika ini.

Kisahnya bermula apabila Elisya Sandha dilihat datang ke rumah Sheila Rusly kerana nak belajar memasak. Sheila Rusly kemudian ada muatnaik gambar berkenaan. “Elisya kata nak belajar memasak lauk pauk minang. Rasanya kenapa

Melihat entry dari ibunya itu, Uzair Haqimy menulis mengatakan dia merasakan seperti sudah memenangi hidupnya.

Ini tulis Uzair: “Bila ibu hantar saya foto ini semasa saya taka da di rumah keluar bekerja, i knew i won life”.

Kemudian Elisya Sandha ada membalas komen berikut: “Meh sini rasa masakan saya hari ini dan bagi tahu samada awak dah menang life awak

Uzair membalas kembali malah memanggil Elisya dengan panggilan sayang: “Hakikatnya yang awak masak, sedap atau pun tidak sedap, saya dah win sayang“.

Hubungan ini dilihat seperti mendapat restu dari family apabila Sheila Rusly menulis seakan nak terima menantu dah.

Di ruangan komen, Shelia Rusly bersama beberapa artis lain dilihat bergurau seakan Shelia Rusly dalam persediaan nak sambut menantu tak lama lagi.

Antara yang memberi komen ialah pengacara jalan-jalan cari makan Maria Tunku Sabri, pelakon Sharifah Shahora dan Naim Daniel.

Apapun, diharapkan hubungan yang baik ini dapat berkekalan apatah lagi jika family dah restu itu, memang baguslah.

Elisya Sandha yang merupakan adik kepada Fasha Sandha pernah membintangi beberapa drama seperti Puteri Yang Ditukar dan Nasi Kerabu Untuk Che Abe.