Categories: Hiburan

Datuk A Aida sedang hangat dengan jejaka sado, reject lelaki lain

Siapa yang tak kenal dengan penerbit A Aida yang kini berusia 50 tahun telah pun menjadi buah mulut ramai netizen antaranya isu membuka tudung. Namun lagi sekali A Aida menjadi tumpuan apabila di lihat menghadiri Konsert Romantika Datuk Awie bersama seorang lelaki sado, berbadan sasa.

Disebabkan kehadiran dia bersama lelaki sado itu, ramai dikalangan netizen mula membuat spekulasi bahawa itu adalah kekasih baharu penerbit tersebut.

Ini adalah kerana kenyataan dari A Aida yang mendakwa bahawa dia telah pun menolak sebanyak tujuh orang lelaki sebelum ini gara-gara tidak memenuhi cita rasa dirinya.

Bagi merungkai rahsia siapakah lelaki sado yang bersama dirinya ketika di konsert tersebut A Aida semasa dihubungi memberitahu bahawa dia sememangnya sedang berkawan rapat dengan jejaka sado itu dan hubungan mereka masa dalam kenal hati budi masing-masing.

Ini komen A Aida lagi: “Saya memang dah agak soalan ini akan timbul. Saya ni seorang jenis yang selesa cakap benda betul. Ya, saya dengan dia sedang berkawan. Tapi, hubungan ini masih lagi di peringkat awal iaitu kami berdua sedang saling kenali diri masing-masing.

“Saya tak nak terburu-buru dalam soal mencari pasangan hidup. Saya nak rehat dan relaks je dulu. Kini apa yg jadi benda paling utama ialah fokus pada business dan juga anak-anak saya.

“Kalau ada jodoh tu maka adalah. Namun, itu bukan fokus saya sekarang. Di usia sekarang ni, banyak benda lain yg perlu sy beri tumpuan”

“Dari dulu lagi saya okay saja kawan dengan sesiapa pun. Macam sekarang ini pun, memang dia jauh lebih muda dari umur saya ni. Dan saya selesa saje berkawan dengannya.

“Saya tak terfikir pun usia itu sebagai satu halangan. Cuma, saya kena lebih berhati-hati dalam hal ini”

Jelas A Aida lagi lelaki itu juga adalah berusia lebih muda darinya dan dia turut menjelaskan bahawa dia tidak kisah menjalinkan hubungan dengan sesiapa sahaja.

Apabila ditanya adakah jejaka sado itu merupakan seorang coach di pusat gymnasium dia hanya berkata biarlah semuanya rahsia.

Share

Recent Posts

Ibu dilabel bibik.. Ini reaksi Anna Jobling

Nama Anna Jobling kini sedang meningkat naik. Pemilik nama sebenarnya, Anna Ellisa Gustin Jobling Abdul…

2 hours ago

“Mengata orang, nanti balik kat ampa” Ibu Masya Masyitah

Sudah beberapa kali penyanyi remaja, Masya Masyitah tampil dengan gaya atau fesyen yang kurang disenangi…

3 hours ago

“Shila, apahal ko tindik hidung tu”

Antara peserta pilihan untuk rancangan Gegar Vaganza musim ke sembilan ini ialah penyanyi Shila Amzah,…

1 day ago

Kisah misteri wanita lagu viral “Begitu syulit lupakan Rehan”, 16 kali dah hamil

Antara lagu yang terngiang ngiang sekarang berbunyi seperti ini: “Begitu syulit lupakan Rehan, apa lagi Rehan…

1 day ago

Ini penjelasan penuh dari Aprena Manrose tentang berniqab

Ini sedikit cerita dan perkembangan tentang pelakon Aprena Manrose yang juga adik kepada Oktavia Manrose…

2 days ago

“Kami akan cuti tak lama lagi, masa tu saya tak sekat wajah Bilal” Neelofa

Baby Bilal, anak sulung kepada Neelofa dan Pu Riz seringkali jadi tajuk utama media di…

2 days ago

This website uses cookies.