Categories: Hiburan

Gambar pegang perut, Tajul dah kahwin? Isteri hamil?

Penyanyi sedang meningkat naik dan antara artis BBNU iaitu Tajul popular dengan lagu mendayu seperti Sedalam-dalam Rindu dan Disana Cinta Disini Rindu pernah dikaitkan dengan isu telahpun berkahwin dengan kekasih hatinya bernama Nurul Syamieza.

Akan tetapi, status Tajul samada dah kahwin ataupun bujang, masih lagi jadi tanda tanya kerana tuan punya badan masih enggan berbicara tentangnya.

Namun dalam perkembangan terkini, ada satu gambar yang sedang viral dari portal Mstar apabila ada gambar Tajul memegang pertut wanita berkenaan sekaligus mengandaikan wanita itu dah berkahwin dengan Tajul dan kini sedang mengandung.

Apabial ditanya tentang soalan berkenaan, penyanyi yang merupakan adik kepada arwah Achik Spin berkata dia akan jawab semua persoalan tentang status hubungan mereka dalam satu sidang media yang akan dibuat tak lama lagi.

Ini komen penyanyi berumur 21 tahun ini: “Buat masa skang ni, mmg tidak ada apa yg sy boleh nak kongsi pd semua akan tetapi apabila dah tiba masa yg sesuai, sy akan bgtau.

“Saya akan buat satu sidang media utk jelaskan apa yg jadi tanda tanya selama ini. Bukanlah niat sy mahu sorok atau rahsiakan hal ini dari sesiapa.

“Segala persoalan itu bukan hanya sy sorang ja tetapi ia libatkan byk pihak dan sy kenalah jaga hati byk pihak”

“Sy tidak kisah jika mereka mahu berkata apa-apa atau mahu buat andaian sendiri. Sy pun tidak boleh hendak tutup mulut org ramai agar tidak cakap tentang hal saya.

“Oleh itu, sy trima ja apa yg mereka mahu katakan. Kita kongsi perkara yang baik atau tidak, netizen tetap akan buat andaian mereka sendiri”

Tahun lalu, Tajul jadi bualan ramai apabila dikatakan dah berkahwin dengan Nurul Syamieza setelah satu video tersebar. Tajul ada sebut perkataan ‘wife’ yang ditujukan kepada wanita itu.

Share

Recent Posts

“Saya pun pernah kena” Jiran Awal Ashaari, Lufya Omar dedah perangai management

Sebelum kecoh juga tentang kes melibatkan Awal Ahaari sehingga kena dakwa kat mahkamah, gara-gara mengalihkan…

34 mins ago

Sah talak tiga, ini luahan hati dari Vivy Jeffry, bekas isteri Amar Asyraf

Pelakon Amar Asyraf dan wanita bernama Vivy Jeffry kini disahkan bukan lagi suami isteri setelah…

2 hours ago

“Saya tengok dengan mata saya sendiri, memang itu keadaan Ustaz Kazim” Mawi

Pengarah dan penerbit Mawi akhirnya tampil membuat kenyataan tentang keadaan pendakwah terkenal Datuk Mohd Kazim…

18 hours ago

Azri Iskandar masih keliru, akui tak menolak rujuk semula dengan Ellie Suriaty

Baru beberapa berpisah dengan bekas isterinya Ellie Suriaty, pelakon dan pengarah Azri Iskandar akui kini…

20 hours ago

“Padanlah rezeki dia murah” Sikap terpuji Johan Raja Lawak, sampai berhenti tepi jalan

Seorang pengguna Facebook telah bertindak mendedahkan satu perbuatan yang amat murni dari pelawak dan penyampai…

23 hours ago

“Menda kau ni, tak patut komen macam tu. Ini bukan masa bergurau Aeril Zafrel”

Datuk Ustaz Kazim Elias ada muatnaik mendedahkan dirinya terkena sakit yang tidak tahu apa puncanya.…

1 day ago

This website uses cookies.