Categories: Hiburan

Isu Siti Nordiana, ini pula luahan Nubhan

Kisah perbalahan antara Siti Nordiana dan rakan artis Lan Solo, isterinya Sheila dan Syura, masuk ke fasa baru apabila Siti Nordiana membuat report polis.

Melalui peguam, Siti Nordiana telah hantar notis kepada mereka untuk membuat permohonan maaf kepada Siti Nordiana di atas satu sesi live yang ada mengaitkan nama penyanyi berkenaan.

Melihat hal berkenaan, penyanyi Nubah telah memberi pandangannya.

Melalui laman Ig, Nubhan ada muatnaik gambar bersama Siti Nordiana dan menulis caption kesian kepada Nana.

Nubhan memang tak menyangka pergaduhan antara rakan-rakan akhirnya sampai naik mahkamah.

Kesian kepada rakan duet saya ni. Memang tak sangka isu kawan-kawan ni boleh jadi sampai ke tahap nak saman menyaman. Gaduh sikit, lepas cakap tu, memang dah biasa kalau berkawan. Saya pun pernah juga berbalah ni, tapi lepas tu dah baik semula.

Saya jika keluar dengan kawan ni selalu akan gaduh bila makan, sebabnya berebut masing-masing nak elak bayar. Bukan sebab tak ada duit, namun memang dah perangai semua pun macam tu, layan kan je la, sebab bergurau, bukannya serius.

Kawan jika dah selesa, semuanya dia akan cerita, luah hati. Kat situ baru kita tau kelemahan atau kegilaan masing-masing. Tapi janganlah nak buat live.

Nak cakap lebih-lebih, semua ni pun kawan saya juga, saya dah jem.

Nubhan juga mengharapkan rakan-rakannya itu berbaik semula dan saling memaafkan antara satu sama lain. Baginy adalam berkawan, memang semua pun ada buat salah.

Maaf bermaafanlah, kita ni tak mahu tahu pun siapa yang betul atau siapa yang salah, semua pun dah belajar salah silap masing-masing. Semua pun ada salahnya.

Kawan-kawan ni mulut longkang tu hal biasa, sudah la gaduh-gaduh tu, ni bukannya nak back up sesiapa, Cuma nak lihat korang semua ni berdamai.

Share

Recent Posts

Rupanya wanita hamil mengidam Lamborghini ialah adik ipar Ahmad Iqbal

Nama ahli perniagaan Ahmad Iqbal Zulkefli kini sedang berlegar legar di media. Sana sini semua…

14 hours ago

“Kacak sampai menangis, Cik B pula boleh buang saya kalau tak jaga mama” Iqbal

Ahmad Iqbal Zulkefli tampil memberi respon tentang anak-anak Dato Seri Vida setelah mereka ada memberi…

15 hours ago

“Yes RM10k sebulan please” Itu permintaan Kacak

Selepas anak perempuan Datuk Seri Vida iaitu Cik B tampil memberi komen bahawa dia tak…

2 days ago

Shuib bawa anak-anak melawat kubur sempena hari lahir arwah Siti Sarah

Pada hari ini iaitu 15 September, telah jatuh hari kelahiran buat arwah Siti Sarah, isteri…

2 days ago

Alif Satar sound wanita mengata isterinya tak lawa, jarang Alif naik angin

Memang jarang-jarang selebriti Alif Satar ni naik angin dengan netizen tetapi baru-baru ini ianya telah…

3 days ago

Dayah Zubit bukan lagi pengasuh Aafiyah, Siti Nurhaliza dah cari pengganti

Sebelum ini ramai yang kenal degan penjaga atau pengasuh anak Siti Nurhaliza, Siti Aafiyah iaitu…

3 days ago

This website uses cookies.