Categories: Hiburan

“Ko meroyan kenapa” Lana Nodin mengamuk dengan Michael Ang

Pelakon Lana Nodin kini hangat diperkatakan setelah meminta Pengarah Kesihatan Dr Noor Hisham untuk letak jawatan ekoran kes posifit yang tak terkawal dan naik tinggi.

Kenyataan dari Lana Nodin menerima banyak respon yang rata-rata kurang setuju, sampaikan ada yang meminta Lana keluar dari negara ini dan pergi ke negara suaminya, warga Amerika Syarikat.

Hal Lana Nodin ini turut mendapat reaksi dari selebriti lain. Antaranya Rita Rudaini yang memberi sokongan kuat pada Lana.

Selain itu turut memberi respon ialah Michael Ang, yang memang diketahui akan sering beri pendapat tentang sesuatu isu yang berlaku.

Nampaknya Lana Nodin dilihat kurang gemar dengan komen-komen dari Michael Ang dan ada menulis satu kenyataan kepada Michael melalui Ig story.

“Ada juga bapok tua yang nak menyampuk. Aku dah agak. Dia ni semua isu pun dia nak kupas. Aku rasa dia ni kena tukar kerja. Tukar kerja jadi pengupas bawang, baru sesuai.”

“Hei bapok, kau ingat aku ni bodoh atau tak waras ke. Kau tengok video itu aku upload tentang isu SOP. Namun yang kau dah terlebih meroyan kenapa? Dah terlebih makan hormone ni.”

“Tulah orang dah jadikan kau jantan tapi sibuk pula nak jadi pondan. Lepas itu dah susahkan orang dengan nak kupas semua isu kat Malaysia ini.”

Lana Nodin kemudian ada beri satu amaran kepada Michael dan berkat ajangan sampai dia terjumpa dan kena takuk dengan suaminya iaitu David Mckenzie.

“Jangan sampai suami Mat Salleh aku jumpa dengan kau. Kau tu pun bukannya hebat mana pun, bayar retis pun sendu semua tak kuasa nak layan kau dah. Jangan esok kau terkejut jika suami mat salleh aku lempang mulut bapok itu. Krisis midlife.”

Itulah komen panjang lebar oleh Lana Nodin yang ditujukan kepada Michael Ang.

Share

Recent Posts

Peguam Puteri Sarah akan kaji video di kedai emas, Syamsul pula kata “No komen”

Peguam Puteri Sarah Liyana iaitu Datuk Akberdin Abdul Kader telah memberi respon tentang sau video…

15 mins ago

Video Syamsul Yusof di kedai emas bersama bapa Ira Kazar, lihat reaksi Puteri Sarah

Kisah perkahwinan antara Puteri Sarah Liyana dan suaminya Syamsul Yusof yang diganggu orang ketiga iaitu…

4 hours ago

“Saya bukan sekaya yang disangka..” Diva Azwan Ali

Kalau kalian memang peminat mahu pun selalu mengikuti Azwan Ali, dah tentu kalian akan tahu…

11 hours ago

“Musnahlah karier aku, tolong..” Nabila Huda

Pelakon terkenal Nabila Huda atau Abil membuat satu pengakuan yang amat jujur yang mana dia…

12 hours ago

Terjawab sudah, Ain Edruce pengacara baru Melodi, lihat reaksi Nabila Huda

Pada minggu lalu, Nabila Huda atau Abil telah menyatakan dirinya bukan lagi bergelar sebagai pengacara…

24 hours ago

“Kalau tak puas hati dengan Mak Wan, sini jumpa Didie Alias” Didie beri pesan pada Amell

Kisah yang melanda antara pelakon veteran Mak Wan Latah dan bekas pembantu peribadinya bernama Amell…

1 day ago

This website uses cookies.