Categories: Hiburan

“Ko meroyan kenapa” Lana Nodin mengamuk dengan Michael Ang

Pelakon Lana Nodin kini hangat diperkatakan setelah meminta Pengarah Kesihatan Dr Noor Hisham untuk letak jawatan ekoran kes posifit yang tak terkawal dan naik tinggi.

Kenyataan dari Lana Nodin menerima banyak respon yang rata-rata kurang setuju, sampaikan ada yang meminta Lana keluar dari negara ini dan pergi ke negara suaminya, warga Amerika Syarikat.

Hal Lana Nodin ini turut mendapat reaksi dari selebriti lain. Antaranya Rita Rudaini yang memberi sokongan kuat pada Lana.

Selain itu turut memberi respon ialah Michael Ang, yang memang diketahui akan sering beri pendapat tentang sesuatu isu yang berlaku.

Nampaknya Lana Nodin dilihat kurang gemar dengan komen-komen dari Michael Ang dan ada menulis satu kenyataan kepada Michael melalui Ig story.

“Ada juga bapok tua yang nak menyampuk. Aku dah agak. Dia ni semua isu pun dia nak kupas. Aku rasa dia ni kena tukar kerja. Tukar kerja jadi pengupas bawang, baru sesuai.”

“Hei bapok, kau ingat aku ni bodoh atau tak waras ke. Kau tengok video itu aku upload tentang isu SOP. Namun yang kau dah terlebih meroyan kenapa? Dah terlebih makan hormone ni.”

“Tulah orang dah jadikan kau jantan tapi sibuk pula nak jadi pondan. Lepas itu dah susahkan orang dengan nak kupas semua isu kat Malaysia ini.”

Lana Nodin kemudian ada beri satu amaran kepada Michael dan berkat ajangan sampai dia terjumpa dan kena takuk dengan suaminya iaitu David Mckenzie.

“Jangan sampai suami Mat Salleh aku jumpa dengan kau. Kau tu pun bukannya hebat mana pun, bayar retis pun sendu semua tak kuasa nak layan kau dah. Jangan esok kau terkejut jika suami mat salleh aku lempang mulut bapok itu. Krisis midlife.”

Itulah komen panjang lebar oleh Lana Nodin yang ditujukan kepada Michael Ang.

Share

Recent Posts

Rupanya wanita hamil mengidam Lamborghini ialah adik ipar Ahmad Iqbal

Nama ahli perniagaan Ahmad Iqbal Zulkefli kini sedang berlegar legar di media. Sana sini semua…

7 hours ago

“Kacak sampai menangis, Cik B pula boleh buang saya kalau tak jaga mama” Iqbal

Ahmad Iqbal Zulkefli tampil memberi respon tentang anak-anak Dato Seri Vida setelah mereka ada memberi…

8 hours ago

“Yes RM10k sebulan please” Itu permintaan Kacak

Selepas anak perempuan Datuk Seri Vida iaitu Cik B tampil memberi komen bahawa dia tak…

1 day ago

Shuib bawa anak-anak melawat kubur sempena hari lahir arwah Siti Sarah

Pada hari ini iaitu 15 September, telah jatuh hari kelahiran buat arwah Siti Sarah, isteri…

2 days ago

Alif Satar sound wanita mengata isterinya tak lawa, jarang Alif naik angin

Memang jarang-jarang selebriti Alif Satar ni naik angin dengan netizen tetapi baru-baru ini ianya telah…

2 days ago

Dayah Zubit bukan lagi pengasuh Aafiyah, Siti Nurhaliza dah cari pengganti

Sebelum ini ramai yang kenal degan penjaga atau pengasuh anak Siti Nurhaliza, Siti Aafiyah iaitu…

2 days ago

This website uses cookies.