Melodi temukan Izreen Azminda dengan Intan Liyana Salleh

6,952 views

Ramai yang ketahui tentang isu melibatkan pelakon Izreen Azminda dengan wanita bernama Intan Liyana Salleh iaitu bekas iteri kepada Ude Wahid.

Nampaknya, mereka berdua akan dipertemukan pada tahun ini sejak kes yang melanda pada tahun 2017.

Izreen Azminda dan Ude Wahid akan bertemu Intan Liyana Salleh dalam rancangan Melodi sempena hari raya 2021.

Melodi Raya 2021 akan ditayangkan dua episod pada tarikh 16 Mei dan episode kedua pada 23 Mei, untuk tayangan hari raya.

Menerusi satu segmen di beri nama Buang Yang Keruh Ambil Yang Jernih, penerbit menyatakan mereka mahu menyelesaikan segala sengketa artis jemputan, dan antara yang dijemput ialah izreen Azminda, Ude Wahid dan juga Intan Liyana Salleh.

Ini kenyataan dari penerbit Melodi iaitu Noradillah Abdullah.

Antara isu adalah berkenaan perselisihan faham Izreen Azminda dan bekas isteri Uda iaitu Intan Liyana. Oleh itu, kami akan ajak mereka bertemu mata dalam rancangan Melodi Raya pada tahun ini. Pihak kami pun sebenarnya tertunggu-tunggu sama ada mereka akan berbaik atau sebaliknya. Itulah yang Melodi nak ditonjolkan. Kami mahu semua bermaaf-maafan pada hari raya. Bukannya semua hal nak sengketa.”

Selain Izreen Azminda dan Intan Liyana, antara artis yang mempunai isu yang dijemput ialah Nabila Razali dan juga Hafiz Hamidun, berkenaan isu perli lagu Peluang Kedua.

Untuk kes yang paling baru, ada juga Nabila Razali dan Hafiz Hamidun tentang isu tweet dari Hafiz berkenaan lagu nyanyian Nabila pada Anugerah Juara Lagu.”

Antara segmen lain ialah jemputan artis yang baru berkahwin seperti pasangan Risteena dan Isa Khan serta Ernie Zakri dan Syameel.

Malah Melodi juga akan berusaha membawa Mira Filzah dan suami serta Neelofa dan juga Pu Riz dalam rancangan Melodi Raya nanti.

Rancangan Melodi Raya ini turut mengekalkan pengacaranya iaitu Awal Ashaari dan juga Janna Nick serta bakal mengikut SOP yang ketat dan ditetapkan pihak berkuasa.