Categories: Uncategorized

Mereka tak layak! Kenal betul baru tahu perangainya, jelas Aishah Azman

Umum dah pun tahu tentang status pelakon Aishah Azman serta Syafie Naswip sudah putus pertunangan lebih kurang sebulan yang lalu.

Menurut actress cantik ini, dia tidak mahu keluarganya turut terpalit dengan isu permasalahan yang melanda dirinya berkenaan dengan bekas tunang, Syafie Naswip.

Jelas Aishah lagi, apa jua yang telah terjadi di antara mereka (dia dengan Shafie), jadi keluarga tiada kena-mengena dan terlibat langsung.

“Sy tak mahu keluarga sy dibabitkan dgn perkara ini. Semua yg terjdi antara sya dgan dia je, tak ada kna mengena dgn keluarga sy. Org luar boleh berkata ape yg mereka mahu katakn, tetapi mrk tak tahu apa sbrnya terjadi”

“Dia (Syafie) angkat tangan kat saya pun bukanlah berpunca dari keluarga, tapi isu antara kami. Sy sdg tunggu laporan lanjut dari polis. Jadi kita tunggu hasil siasatan. Oleh itu, saya memilih untuk tak nak ulas lanjut ttg hal itu”

“Mereka (orang yg backup Shafie) hanya berkawan saja. Mereka tak hidup sekali dgn dia and tak mengenalinya dgn lebih mendalam. Jadi, mereka tak lyk nak hakimi hnya atas dasar berkawan dengan dia saja, sebaliknya kena kenal betul-betul (hidup bersama). Baru tahu macam mana perangainya”

Pelakon yang kini namanya mula melonjak naikditemui pada majlis tayangan perdana filem Sangkar.

Menurut pelakon yang merupakan adik kepada Afiq Muiz, dia tak nak menoleh ke belakang ekoran apa yang terjadi dan kini hanyafokus kepada kerjaya lakonannya selepas isu dengan kisah pertunangan yang melibatkan dirinya itu bulan lepas.

“Selpas berdepan dgn semua perkara ini, sy lebih selesa utk menjalani kehidupan mcm biasa. Sya mahu fokus kpd bdg hiburan, ingin memberi tumpuan pd lakonan dan sibuk mcm sediakala”

Ketika di temu bual oleh wartawan, tangan Aishah kemudian telah ditarik oleh si abang yang merupakan juga iaitu Afiq Muiz yang juga berada di situ semasa sesi berlangsung.

Share

Recent Posts

“Selama ni I menangis pada you” ~Puteri Sarah pada Neelofa.. Lofa antara yang tahu awal

Kisah yang melanda rumah tangga Puteri Sarah Liyana diganggu orang ketiga rupanya dah diketahui oleh…

7 hours ago

“Saya tak mereka-reka cerita” Lufya Omar

Ramai yang bersimpati terhadap pelakon Lufya Omar setelah mendedahkan dirinya dan anak telah alami satu…

9 hours ago

“Memang trend bercinta dengan suami orang eh, ingat dah insaf” ~ Fizi Ali

Nama penyampai radio Suria FM, iaitu Fizi Ali seringkali jadi topic percakapan orang ramai di…

12 hours ago

“Kepada sesiapa penyondol, lepas ni berhati hati” Puteri Sarah Liyana

Kini pelakon Puteri Sarah Liyana dah pun ambil tindakan menyaman wanita bernama Ira Kazar yang…

23 hours ago

“Kau ingat sikit, ni peserta budak” Mas Idayu menjerit, sampai menangis peserta cilik, rupanya lakonan saja

Kini satu rancangan reality melibatkan peserta cilik atau kanak-kanak sedang berlangsung. Rancangan ini ialah Ceria…

1 day ago

“Saya rasa amat selamat dengan Awie” ~ Erra Fazira

Erra Fazira akan tampil bersama Awie dalam Konsert Awie Romantika yang bakal diadakan di Sabah.…

1 day ago

This website uses cookies.