Perbualan penuh: Wanita luah hasrat mahu jadi madu Ayda Jebat, nak kahwini Nabil

2,012 views

Ayda Jebat kini sedang bahagia melayari bahtera perkahwinan dengan Nabil Mahir sejak bernikah pada bulan Januari yang lalu.

Malahan mereka berdua sering curi tumpuan orang ramai setelah berkahwin kerana selalu sahaja menunjukkan kemesraan mereka setelah bergelar suami isteri.

Antara kisah yang viral ialah tentang sikap Nabil Mahir yang suka memakai baju koyak dan suka bau ketiak Ayda Jebat.

Kini ada satu lagi kisah berkenaan pasangan baru berkahwin ini dan ianya berkaitan satu isu yang agak sensitive buat kaum wanita yang bergelar isteri.

Kisahnya ialah ada seorang wanita yang meluahkan hasratnya untuk berkahwin dengan Nabil Mahir.

Hal ini didedahkan oleh Ayda Jebat setelah dia menerima mesej dari wanita berkenaan di laman media sosial.

Jelas wanita itu, Nabil Mahir mempunyai ciri-ciri lelaki yang dia amat suka dan sanggup nak jadi isteri kedua kepada Nabil Mahir.

Ini tulis wanita berkenaan: “Kalau mau jadi madu Ayda boleh tak? Ini kerana saya nak cari lelaki macam ini, seperti Nabil, tapi memang tak jumpa-jumpa lagi sampai sekarang.”

Membaca hasrat wanita itu, Ayda Jebat tidak naik angin dan menulis reply kepada wanita berkenaan dengan baik sekali. Apapun Ayda Jebat memang tidak membenarkan suaminya itu berkahwin lain, tak mahu bermadu.

“Nak jawab macam mana ni. Awak ini comel lah. Kalau nak jadi madu saya memang tak bolehlah, nanti saya akan cubit awak. Memang nakal betul ya. Apapun, saya berdoa supaya awak akan dapat jodoh yang lebih baik, sempurna dan terbaik untuk awak. Insyaallah, dengan izinnya dan sentiasa istikharah. Selamat berjaya buat awak.”

Itulah yang ditulis oleh Ayda Jebat kepada wanita berkenaan.

Untuk info, Ayda Jebat dan Nabil Mahir telah selamat mendirikan rumah tangga pada tarikh 1 Januari tahun ini..