Categories: Hiburan

Tajul selamat timang baby girl, Tahniah!

Tahniah diucapkan buat penyanyi Tajul yang kini dah pun bergelar bapa. Malam tadi, isteri kepada penyanyi Tajul iaitu Nurul Shamieza Eddie diberitakan telah pun selamat melahirkan anak sulung mereka.

Bayi pertama untuk pasangan ini merupakan bayi perempuan dan dilahirkan di Hospital Kajang lebih kurang sekitar jam 11.56 malam pada hari Sabtu (16 November 2019).

Tajul yang baru berumur 21 tahun telah memberitahu berita gembira ini kepada orang ramai dan para peminatnya menerusi laman media sosial Instagram miliknya pada tengah hari tadi.

Ternyata beliau amat bersyukur dengan kelahiran anak sulungnya itu. Menerusi satu entry, Tajul turut mendedahkan nama anaknya itu yang diberi nama yang amat sedap iaitu Adriana Carissa.

Ini tulis Tajul: “Yeahh! Alhamdulillah anak daddy Adriana Carissa. Selamat dilahirkan pada tarikh 16 November malam tadi jam 11:56pm. Kite belanje gambar dia sikit, nti dia dah besar, baru boleh tunjuk muka dia okay. Terima kasih smua yang mendoakan, I love you so much sayang”

Menerusi laporan dari portal mStar, Tajul berkata dia alami perasaan yang pelbagai tatkala anak sulung lahir ke muka bumi ini.

“Isteri saya bersalin secara normal sekitar jam 11.56 malam tadi. Sy dapat bayi perempuan. Perasaan saya amat bercampur baur, gembira pun ada, sedih pun ya.

“Kira-kira jam 6 petang hari Sabtu, isteri ada bgtau sy yang perut dia dah rasa tak sedap (contraction) dan mula rasa sakit. Terus bawa isteri ke hospital”

Ada satu peristiwa yang agak menarik juga apabila penyanyi ini akui bahawa dia sebenarnya hamper jatuh pengsan ketika berada kat bilik bersalin kerana dirinya ada fobia bila tengok darah.

Akan tetapi, untuk penuhi permintaan isterinya untuk temannya ketika bersalin, Tajul tetap beranikan diri untuk saksikan proses kelahiran secara normal tersebut.

“Sy penuhi permintaan isteri, teman dia dalam bilik bersalin. Ketika tengok dia (bersalin) seram macam nak pengsan juga. Tapi pengalaman itu yang buat saya lebih menghargai isteri.

Untuk pengetahuan, Tajul kahwin secara senyap-senyap dengan pilihan hatinya Nurul Shamieza pada 10 Disember 2017.

Penyanyi ini merahsiakan perkahwinannya sebab tak mahu campur aduk perkara peribadi dengan urusan kerjanya sebagai penyanyi.

Share

Recent Posts

Ibu dilabel bibik.. Ini reaksi Anna Jobling

Nama Anna Jobling kini sedang meningkat naik. Pemilik nama sebenarnya, Anna Ellisa Gustin Jobling Abdul…

24 hours ago

“Mengata orang, nanti balik kat ampa” Ibu Masya Masyitah

Sudah beberapa kali penyanyi remaja, Masya Masyitah tampil dengan gaya atau fesyen yang kurang disenangi…

1 day ago

“Shila, apahal ko tindik hidung tu”

Antara peserta pilihan untuk rancangan Gegar Vaganza musim ke sembilan ini ialah penyanyi Shila Amzah,…

2 days ago

Kisah misteri wanita lagu viral “Begitu syulit lupakan Rehan”, 16 kali dah hamil

Antara lagu yang terngiang ngiang sekarang berbunyi seperti ini: “Begitu syulit lupakan Rehan, apa lagi Rehan…

2 days ago

Ini penjelasan penuh dari Aprena Manrose tentang berniqab

Ini sedikit cerita dan perkembangan tentang pelakon Aprena Manrose yang juga adik kepada Oktavia Manrose…

3 days ago

“Kami akan cuti tak lama lagi, masa tu saya tak sekat wajah Bilal” Neelofa

Baby Bilal, anak sulung kepada Neelofa dan Pu Riz seringkali jadi tajuk utama media di…

3 days ago

This website uses cookies.