Categories: Viral

(Video) Family tak tahu di mana Sajat berada, saya tak nak amik tahu ~ Mustika

Sajat nama yang cukup terkenal kat Malaysia. Ketika ini jutawan ini sedang hilang dari radar, setelah diburu pihak berkuasa. Semuanya gara-gara satu kes mahkamah yang mendakwanya memakai pakaian wanita di satu event.

Sudah beberapa bulan Sajat gagal dijejaki, dan namanya semakin hilang menyepi. Namun begitu, nama Sajat kembali menjadi bualan beberpa hari lalu.

Ini apabila, adik perempuan kepada Sajat telah jadi viral sebab membuat parody menggunakan suara abangnya itu. Adiknya ini bernama Mustika atau lebih mesra disapa Ika.

Setelah viral, menerusi Mstar, Mustika telah ditemubual dan antara topiknya ialah dimana sebenarnya Sajat.

Mustika menjelaskan, memang family semua tak tahu di mana Sajat. “Ika tidak tahu pasal Sajat dan kalau boleh hakikatnya, tak nak pun amik tahu, bukan sebab Ika tak care dengan Sajat tapi Ika saya ada life sendiri.”

Apa yang dia handle tu terlalu besar, hanya dia saja yang layak dan boleh handle. Dia tu kuat dan jika fikir balik, Ika pun tak kuat macam dia.

Mustika akui dia sedih melihat anak-anak Sajat yang dah lama tak jumpa dengan Sajat. Malah salah seorang anak Sajat bernama Syaza selalu saja tengok Ika sebab wajahnya seakan sama. Bercerita tentang anak-anak keicl itu, Ika telah menitiskan air mata.

Ika sedih tengok anak-anak Sajat sebab Ika seorang ibu. Kesian dengan anak-anak dia. Mereka lama tak jumpa Sajat. Terhuyung-hayang dia, dengan siapa dia nak bermanja.

Selain itu Ika akui selalu orang akan tanya tentang jantina Sajat, dan kadangkala dia sampai penat nak melayan soalan sedemikian.

Penat nak jawab soalan tentang Sajat ni, sejak dia famous yang paling terkesan ditanya soalan ini adalah diri saya kerana muka kami hampir sama.

Tentang video parody yang viral, Mustika kata ianya dibuat secara spontan ketika dia benar-benar bosan tak tahu nak buat apa.

Benda tu macam kelakar, sebab buat macam gaya sama, tapi yang kelakarnya Sajat, suara dia tu yang kelakar.

Ini video penuh dari Mustika.

Apapun semoga Sajat kembali semula kepada keluarga, sian pula dengan anak-anak Sajat.

Recent Posts

Lana Nodin dakwa DG Noor Hisham berlakon sedih, minta letak jawatan

Penyanyi popular tanah air, Lana Nodin nampaknya amat lantang bersuara, dan kali ini telah memberi pandangan yang amat keras kepada…

7 hours ago

Caprice rasa amat sunyi

Nama Caprice kini memang panas setelah dikaitkan isu dengan Ustaz Ebit Lew. Semuanya bermula setelah mereka terlibat dengan satu misi…

11 hours ago

“Sejadah nipis, sakit lutut dan dahi” Eyra Hazali beri honest review

Pelakon drama Mr Grey, Eyra Hazali secara tiba-tiba trending namanya di laman Twitter. Rupanya ini kerana Eyra Hazali telah memberi…

14 hours ago

Nabila Huda ganti Awal Ashaari dan Janna, Amyra Rosli ganti Mira Filzah

Sudah sah bahawa Awal Ashaari dan Janna Nick bukan lagi host rancangan Melodi TV3. Hari ini merupakan episode terakhir Awal…

1 day ago

Awal Ashaari dihentikan sebagai host Melodi, diberi notis dua minggu

Awal Ashaari mengesahkan minggu ini merupakan rakaman terakhirnya dalam rancangan Melodi TV3. Pengacara berpengalaman ini ada membuat satu kenyataan kepada…

2 days ago

Caprice upload video peluk Ustaz Ebit Lew, tak ada tepis tangan

Melalui sesi live yang dibuat oleh Ustaz Ebit Lew, antara kisah yang diceritakan ialah tentang perjumpaan dengan Caprice di hotel…

2 days ago

This website uses cookies.