Categories: Hiburan

Wajah kekasih kacak tersebar, Ruhainies naik angin

Aktress cantik kecil molek Ruhainies ternyataa amat maraah bila ada gambar yang menunjukkan wajah kekasihnya yang bernama Elf Johan telah disebarkan oleh seorang individu yang dilabel olehnya sebagai tidak bertanggungjawab di laman media sosial.

Ruhainies menjelaskan bahawa tindakan individu itu adalah amat salah serta telah melanggar hak privasi individu lain. Dia juga turut meluahkan rasa tak puas hatinya.

Ini luahan hati Ruhainies: “Sy tak faham knp ada orang tak boleh nak hormat privasi org lain, semua tahu sya tak pernah post dia pasal kekasih sy di media sosial. Tlg ada sedikit hormat, sekurang nya minta kebenaran”

Minggu lepas ada satu portal hiburan telah pub memuat naik artikel dan gambar yang menunjukan wajah teman lelakinya yang merupakan seorang ahli perniagaan.

Gambar itu dipercayai diambil secara curi-curi semasa mereka berada di satu majlis, macam paparazzi antarabangsa Hollywood gayanya.

Namun yg demikian Ruhainies ada juga turut puji sesetengah peminat serta wartawan yang telah menghormati permintaan beliau untuk tidak mendedahkan wajah kekasih hatinya.

Ada juga berberpa peminat yang telah memotong (crop) gambar teman lelakinya itu sebelum mereka memuat naik di laman media sosial yang lain dan tindakan tersebut dipuji oleh Ruhaines.

Ini komen Ruhainies tentang orang seperti tu: “Org awm atau peminat pun hormat, klau nmpak sy di luar atau nk bergbar mereka akn crop gmbr dia. Wartawan yg pernah jumpa dia pun tak pernah post atau masuk kan ke dalm surat khbar”

Ruhainies ada memberitahu bahawa dia belum lagi bersedia nak tayang muka atau nama sebenar teman lelakinya itu.

Kata Ruhainies, dia agk bimbang dengan kehidupan sebagai seorang artis yang sering jadi perhatian para netizen dan akan membuatkan teman lelakinya akan  berasa tidak selesa.

Gitulah kisahnya. Apa ape pun semoga Ruhainies bahagia selalu.

Share

Recent Posts

“Bila tiba giliran saya kenapa nak kena usik?” – Siti Nurhaliza

Penyanyi bersuara lunak iaitu Datuk Seri Siti Nurhaliza mempunyai aura yang tak ada dimiliki selebriti…

2 hours ago

“Saya ingin jelaskan kekecohan tentang isteri saya”

Penyanyi dan composer lagu terkenal tanah air iaitu Haqiem Rusli, seringkali menjadi buah bicara kepada…

4 hours ago

Adira dilihat peluk, tenangkan madunya Datin Red, yang baru kehilangan ibu tercinta

Semua tahu yang Adira dah lama hidup bermadu setelah menjadi isteri kedua kepada Datuk Seri…

20 hours ago

“Nak anak dara.. Janda makcik tak nak” Ibu Wak Doyok reject janda sebagai menantu

Sedang tular satu video yang mana ibu kepada ikon fesyen yang juga ahli perniagaan iaitu…

1 day ago

“Lama tunggu nak bahagia macam ni” Perkahwinan kelima Natasha Hudson paling bahagia

Pelakon Natasha Hudson mengakui, perkahwinanny akali ini memang lain dari yang ain. Ianya dilihat dari…

1 day ago

Raja Azmi akui dua tahun tanggung suami, sejak hilang punca pendapatan

Penerbit Raja Azmi, 62 tahun akui kini dia sedang menanggung suaminya yang juga pemuzik, Mohd…

2 days ago

This website uses cookies.