Yana Samsudin sah sedang hamil anak kedua

9,111 views

Pelakon dan pengarah terkenal Yana Samsudin kini disahkan sedang mengandung anak kedua yang akan hadir ke dunia ini lebih kurang sebulan bulan sahaja lagi.

Suami kepada Yana Samsudin iaitu Fadzil Zahari mengesahkan hal ini yang mana isterinya itu kini sedang mengandung menuju ke akhir fasa ketiga trimester, sudah masuk lapan bulan. Ini komen Fadzil menerusi satu pengumuman di laman media.

Syukur Alhamdulillah, sempena tibanya hari Jumaat yang amat mulia ini, abang nak kongsi dan anak ucap happy birthday kepada isteri saya tersayang, Yana Samsudin. Thanks ye terima saya seadanya. Kini kita dah sama kongsi hidup lebih kurang lima tahun dan kaalu campur masa kenal, 3tahun sebelum kahwin, kiranya dah lapan tahun kita kenal”.

Alhamdulillah dan syukur juga sekali lagi, saya mahu war-warkan nak maklumkan kepada semua orang yang mana isteri abang dah pregnant 8 bulan setelah lebih 3 tahun menunggu. Saya nak ucapkan banyak terima kasih pada semua yang sentiasa titip doa. Harap Allah akan balasa semuanya pada kalian. By the way, Aisy Mateen tak jelouspun, walau adik nak keluar dah bulan depan”.

Para peminat terus menulis komen memberi ucapan tahniah apabila membaca pengumuman berkenaan. Ada yang menulis doa agar segalanya jalan lancer dan ada yang menuls mengatakan tak sangka Yana Samsudin pandai betul sorok kehamilan.

Ada juga peminat yang tak sabar nak tunggu kehadiran adik kepada Aisy Mateen itu, sudah tentu comel sangat.

Yana yang kini telah ceburi bidang stream permainan video game, dilihat taka da pun muatnaik gambar memperlihatkan baby bump di laman medianya, rupanya Yana kini sedang berbadan dua.

Diimbas kembali, Fadzil yang merupakan adik kepada pelakon Dato Farid Kamil berkahwin dengan Yana Samsudin pada tahun 2015. Anak sulung, Aisy Mateen kini dah masuk umur empat tahun.

Tahniah buat Fadzil dan juga Yana, semoga segalanya dipermudahkan. Amin.