“Neelofa deserve better, feel sorry for her”

6,098 views

Kisah tentang hubungan Neelofa dan Pu Riz yang sudah retak jadi trending malam tadi. Memang benar family Neelofa sudahpun tidak lagi ikuti Pu Riz, malah Pu Riz juga buat tindakan yang sama, tidak ikuti lagi family Neelofa.

Melihat beberapa luahan hati dari family Neelofa, banyak yang memberi hint seperti baru tahu true colour atau hati budi seseorang itu.

Membuatkan ramai memberi andaian, ibu Neelofa sudah delete gambar merisik family Pu Riz, sudah tiada lagi di Ig milik Noor Kartini.

Kisah ini membuatkan ramai netizen memberi pandangan dan komen masing-masing. Banyak yang meluahkan rasa lega kerana artis kegemaran mereka iaitu Neelofa tidak berkahwin dengan jejaka bergelar PU.

Ini komen dari Natasha Zeck: “Neelofa dan PU Riz tak jadi kahwin? bagus. Never felt excited for them anyway. I am not impressed at all of the so called PU. Neelofa sememangnya deserve yang lagi better”.

Dalam pada itu, pengguna bernama Mira Heart mengimbas kemabli kisah tentang Pu Riz dan kekasih lamanya: “PU Riz tinggalkan Amal Syahmina untuk bersama Neelofa. Never trust a man who willing to leave his girlfriend after getting all the fame. Saya ulang, jangan percaya lelaki seperti ini”.

Kemudian ada netizen yang bercerita tentang family Neelofa yang amat protective terhadap pelakon dan pengacara berkenaan.

Fatyhax: “If the rumor about Pu Riz and neelofa is true, jadi Pu Riz ni messing with the wrong person. Dapat lihat adik beradik Lofa dah mula buat (post di sosial media) untuk protect their sister. Watch your back, man.

Ini pula pendapat pengguna bernama Ibciig: “Kadangkala, I feel sorry for Neelofa, satu hal yang saya kurang gemar about her family adalah apabila there’s issue regarding her relationship, semua family member akan bagi hint di social media. I cannot imagine the struggle to be part of her family”.

Itulah antara komen dan pandangan dari netizen tenatng isu ini. Sehingga kini, tiada kenyataan rasmi dari keluarga kedua belah pihak tentang isu yang melanda.