Pendedahan tak puas hati bekas isteri Ammar Alfian pula

6,114 views

Semalam Ammar Alfian telah buat luahan hatinya yang mendedahkan dirinya kini sudah sah berpisah dengan bekas isteri secara tebus talak sebanyak RM7 ribu. Ianya adalah perintah dari pihak mahkamah.

Luahan oleh pelakon filem Paskal itu mendapat perhatian ramai setelah menulis bahawa kini pihak mahkamah dah tahu perangai sebenar bekas isterinya itu.

Kemudian, menjengah ruangan instagram milik bekas isteri Ammar Alfian iaitu Nelissa Nezam, wanita ini ada juga memuatnaik beberapa gambar menerangkan rasa hati yang terbuku.

Pertamanya, Nelissa Nezam akui diri rasa amat penat dari segi mental dan akhirnya mampu tarik rasa lega setelah pihak mahkamah memberi kebenaran permohonan perpisahan antara dirinya dengan Ammar Alfian.

Despite the mental, emotional and physical exhaustion I was put through, Alhamdulillah today I can say that I am finally divorced”.

Hal ini telah dibenarkan oleh Kuala Lumpur syariah court, dan saya kena bayar sejumlah wang kepada bekas suami saya, in order to grant me a divorce”.

Namun Nelissa Nezam juga sempat membuat luahan hati seakan mencerita ada kejadian yang berlaku di mahkamah dan disaksikan oleh hakam. Bagi Nelissa, dia kurang berpuashati dengan apa yang terjadi. Baca luahan dan pendedahan wanita ini.

Nelissa Nezam telah diarahkan oleh mahkamah untuk bayar tebus talak sebanyak RM7000 kepada Ammar Alfian.

Untuk yang tak tahu, tebus talak ini berlaku setelah sesuatu perpisahan itu diminta oleh isteri dan si isteri kenalah bayar ganti rugi kepada suami.

Apapun sekarang ini semuanya dah berakhir, bahtera yang dilayari sudahpun berlabuh dan menamatkan perlayarannya. Semoga kedua pihak akan terus move on selepas ini dan kembali mencari bahagia yang diimpikan.

Ammar Alfian dan Nelissa berkahwin di tahun 2016 dan sepanjang perkahwinan pasanganini mempunyai seorang anak bernama Kyro Shakur.