“Tak boleh buat bini ni, minum berjalan, kain tak cukup benang” Netizen

4,918 views

Pelakon jelita Intan Najuwa antara yang aktif buat video di laman Instagram. Kalau di ruang reels, memang banyak video yang diupload oleh pelakon ini.

Mempunyai seramai hampir dua juta follower, sudah tentu semua videonya menjadi perhatian ramai dan akan ada banyak respon.

Tak semua suka apa yang ditampilkan menerusi video Intan Najuwa.

Menerus satu video, Intan Najuwa ada upload video dirinya sedang buat rutin harian, iaitu minum kopi.

Akan tetapi video itu terus dapat komen kurang enak kerana Intan minum air sambil berjalan.

Jika dilihat di video berdurasi lebih kruang 10 saat itu, Intan Najuwa dilihat sedang masuk menerusi satu pintu sambil memegang cawan berisi air kopi dan sedang menyedut air menerusi straw, sambil berjalan. ni caption dari Intan Najuwa: “My daily coffee routine guys.

Banyak komen mengatakan tentang Intan yang minum sambil jalan atau berdiri, ini contoh komennya yang datang dari netizen bernama Auni Farzana: “Kenapalah nak minum sambil berdiri.

Akan tetapi, ada satu komen paling menonjol antara yang lain, iaitu dari seorang netizen bernama Zakaria. Ini tulisnya: “Tidak boleh nak buat bini macam ni, minum sambil berjalan, kain tak cukup benang, nak tunjuk paha la tu konon.

Terbaca komen berkenaan, Intan Najuwa turut membalas semula: “Aik I lagi tak ingin jadi bini you.” Ianya diikuti dengan emoji gelak dan juga nak muntah.

Ada juga yenag beri komen tentang cara pemakaian Intan yang dikatakan agak terdedah, ini komen dari netizen bernama Nadiah Rahmat: “Adik yang amat comel, awak ni amat cantik, please janganlah pakai yang terdedah, nanti tak manis dah.

Intan Najuwa yang kini berumur 23 tahun, mula popular menerusi lakonannya dalam drama Kekasih Paksa Rela bersama Remy Ishak dan Setelah Ku Dimiliki bersama Zul Ariffin.