Takde maruah, Zarina Anjoulie kelakar bekas suami masih jual produknya

2,670 views

Zarina Anjoulie sekali lagi membidas bekas suaminya Eilyas Azhar. Ini setelah pelakon yang dikenali dengan nama Anju ini mendapat tahu bahawa ex husband nya itu masih lagi menjual produknya.

Melalu satu entry, Anju telah muatnaik paparan DM dari seorang follower yang bertanya, adakah boleh dia nak beli sabun dari bekas suaminya itu.

Zarina berkata boleh saja, sebab masih ada lagi barangnya dengan bekas Eilyas Azhar.

“Ini buktinya, aku tak sampai hati nak sekat rezeki kau. Walaupun kau macam-macam buat kat aku tapi kau tak malu masih lagi menjual product aku.”

“Sudah kau cakap macam-macam kat aku di Instagram tapi masih jual barang aku. Aku tak pernah jumpa manusia cam kau yang tak ada maruah.”

“Aku tau kau tu tengah susah kerana itu aku masih suruh orang beli barang tu kat kau supaya masuk la sikit duit kau, ada lah lagi kau duit untuk belanja.”

Sementara itu, Zarina turut muatnaik paparan mesej dari rakan-rakan yang dilabel macai bekas suaminya itu.

Kata Zarina macai-macai kepada Eilyas tu bukannya dapat beri bantuan kewangan padanya pun. Dan akhirnya dia juga yang kena bantu bekas suaminya itu.

“Nak harapkan macai kau kasi duit memang lambatlah lagi, mana kawan-kawan kau yang back up kau, sikit pun tak ada nak tolong kau financially.”

“Akhirnya janda kau yg kau cakap macam-macam ni jugalah yang kena tolong kau macam biasa. Ini sebab aku tak naklah hati aku ada sifat hitam, tapi ni bukan untuk kau tapi untuk aku punya piece of mind. Sekali lagi aku maafkan kau lah.”

Itulah kes terkini berkenaan Zarina Anjoulie dan bekas suaminya bernama Eilyas Azhar.