22 gambar majlis resepsi Mira Filzah tema midnight sky

7,375 views

Pada tarikh 3 September, pelakon terkenal Mira Filzah selamat bernikah dengan artikek hebat, Wan Emir. Kemudian pada hari Jumaat, 4 September, sehari selepas bernikah, pasangan ini telah mengadakan satu majlis resepsi di sebuah hotel terkemuka iaitu di Le Meridien, Putrajaya.

Kedua mempelai ini kelihatan sama cantik dan sama padan, amat secocok sekali bagai pinang di belah dua.

Jika majlis pernikahan menggunakan tema mihrab cinta, untuk majlis resepsi ini, Mira dan suami telah buat keputusan untuk mengangkat tema midnight sky atau pun langit tengah malam.

Untuk merealisasikan tema midnight sky ini, pereka Rekateemor telah dipanggil untuk berkhidmat. Sememangnya design yang dibuat amatlah indah dan cantik sekali.

Ketika masuk ke majlis, Mira Filzah kelihatan anggun dan berseri dengan mengenakan baju perkahwinan rekaan khas dari Fizi Woo. Sementara itu, Wan Emir pula memakai suit kemas dari pereka Sbahar.

Semua mata dilihat menumpukan kearah pasangan ini yang amat elegent sekali. Jom lihat beberapa keeping gambar mereka di majlis berkenaan.

Antara yang jadi tumpuan di sesuatu majlis wedding sudah tentu kek kahwin. Kali ini Mira Filzah serta Wan Emir memberi kepercayaan kepada Lily and Lola Cakes untuk menguruskan kek kahwin mereka. Kek kahwin itu tersergam indah dengan kelihatan ianya amat tingga sebanyak 8 tingkat.

Kemudian antara momen yang akan diingat para tetamu adalah Mira dilihat mengalirkan air mata ketika ahli keluarga membuat ucapan khas buatnya dan suami.

Untuk majlis resepsi ini ianya telah dihadiri lebih kurang 200 tetamu sahaja dan ini termasuk family dan kenalan rapat.

Antara artis yang hadir ke majlis ini ialah Elfira Loy dan suaminya, Lisa Surihani dan Yusry Abdul Halim serta pelakon Bella Dally bersama suami dan juga Farah Nabila.

Untuk info pasangan Mira Filzah dan Wan Emir akan membuat satu lagi majlis resepsi pada hari Ahad ini bersamaan dengan 6 September di Apark, Puchong.