Patutlah Permaisuri Agong pon tutup akaun, Alyah gambar jauh dengan Tok Ram

5,019 views

Memang sudah agak lama penyanyi cantik iaitu Datin Alyah yang juga merupakan isteri kepada pengarah muzik Datuk Ramli MS tidak berkongsi gambar mereka sekeluarga.

Baru-baru ini Datin Alyah telah memuat naik sekeping gambar mereka sekeluarga di laman sosial Instagramnya.

Namun, lain pula yang terjadi apabila kebanyakan netizen mengutuk dan menyindir gmbar tersebut.

Mereka mempersoalkan kenapa Alyah tidak duduk dekat dengan suaminya dan kelihatan dia duduk sangat jauh serta kelibat Tok Ram juga tidak kelihatan.

Ini antara perbualan netizen yang turut di balas oleh Alyah:

Netizen: “Apo hal jauh bona tu … datin…

Alyah81: “Tak kan nak duduk atas riba pulak, tak bergambar kata macam-mcm dah bergambar masih macam hal adoi peninggg. Cuber baca ig story saya plak…

Netizen: “Alyah sory2 baru nak gurau datin mntak maap byk2”

Alyah81: “Ohhh gurau ke, kenapa tak bgtau.klu kat ig ni kena bagitau sebab textkan, ok no hal.

Netizen: “@alyah81 okey mntk maap byk ye datin …

Akibat daripada komen sebegitu, Alyah merasa kurang senang dan mempertikaikan soalan merepek yang selalu diaju oleh netizen.

“Post gambarr sediih kena henttam, letak gambar gembira pun tak boleh. Agaknya korg ni memang nk tengok orang terjun gaung ke ape? Patutlahh Agong pon tutup akaun media sosial. Ramainyaaorang busuk hati”

Penyanyi tersebut telah memuat naik rasa tidak puas hatinya menerusi laman sosial Instastory pada Khamis semalam.

Tidak terhenti disitu Alyah juga telah membalas komen-komen kurang enak daripada netizen di laman sosial Instagramnya.

Aishhh alamakaih makcik-makcik dan pakcik bawang ni, ada saja modal untuk berkata macam pada artis. Tak baik tau buat camtu! Cuba kita berfikiran positif selalu dan mendoakan kebahagian buat sesama insan di muka bumi ini.