“Tak ada perbincangan untuk rujuk kembali dengan Dai Farhan” – Fatin

2,589 views

Menerusi laporan portal OhBulan, terdapat penulisan dari bekas isteri pertama Dai Farhan iaitu Fatin Nurul Ain yang mengatakan bahawa taka da pun sebarang perbincangan anatar dirinya dengan Dai Farhan untuk rujuk semula.

Ini ekoran pendedahan dari Dr Erin yang mengatakan bahawa dia ada beri keizinan untuk suaminya kembali bersama Fatin Nurul Ain kerana tak mampu nak berjauhan dengan anaknya.

Malah Dr Erin sebelum ini turut menyatakan bahwa pihak keluarga Fatin tak benarkannya untuk bermadu lantas Dr Erin mengambil keputsuan untuk memohon perpisahan dengan Dai Farhan.

Fatin telah membuat satu kenyataan di laman Facebook miliknya. Ini komennya.

“Salam. Sekadar info untuk elakkan sebarang salah faham. Tak ada sebarang perbincangan tentang hal rujuk kembali antara saya dengan bekas suami, Dai Farhan. Selepas berpisah dengannya, saya gunakan ahli keluarga saya sebagai orang tengah sepenuhnya/ Oleh itu jika ada komunikasi atau perbincangan yang ingin bekas suami buat, ianya bukanlah secaa terus dengan saya.

“Pendirian family saya itulah sama pendirian saya juga. Family saya masih berpendirian untuk saya istiqamah dengan kehidupan ketika ini sebab family saya sentiasa sokong serta bantu saya dan juga anak-anak. Family saya tak pernah letak sebarang syarat untuk rujuk kembali. Ini adalah kerana family saya berpendirian biarlah saya dan anak-anak hidup dengan family sahaja.

“Semoga dengan info ini, saya harap agar semua silap faham akan dielakkan. Pada bulan Ramadhan yang teramat mulia ini, ayuh kita berikan fokus kepada amal ibadah dan mengejar keredhaannya.

Itulah komen dari Fatin Nurul Ain menerusi satu status yang dibuat di laman Facebook miliknya.

Sehingga kini, Dai farhan mengambil pendekatan untuk mendiamkan diri sahaja, dan menerusi laporan beberapa portal, mereka ada cuba hubungi pendakwah berkenaan namun tiada respon balas darinya.