“Tak payah tunggang agama, munafik” Ramai tertanya, Mawar tuju pada siapa?

1,065 views

Ahli perniagaan tudung terkenal iaitu Mawar Karim telah membuat satu luahan hati beberapa hari yang lalu. Ianya dilakukan menerusi satu entry di Ig story miliknya.

Dari luahan berkenaan turut disertakan warning serta tindakan yang telah diambil oleh Mawar Karim.

Jelas Mawar, dia sebenarnya rasa kurang senang dengan tindakan seornag individu yang cuba mentauhkan dirinya.

Mawar turut mendedahkan nama oangkal individu berkenaan yang bermula dengan huruf S, dan turut mengaitkannya dengan nama Sam.

Selain itu, pemilik jenam Fareeda ini juga melabel ornag berkenaan sebagai menunggang agama dan juga seornag yang munafik. Baca luahan hati serta pendedahan dari Mawar Karim ini.

“Kepada individu bernama S, tak perlu gigih sangat nak buat akaun serta nak sabotak kehidupan saya. jadilah manusia yang bertauliah.”

“Satu hal lagi, tak perlu juga nak menunggang agama dan tak payah nak jadi munafik. Come on tak payah berselindung disebalik nama SAM.”

“Satu hari kelak, orang akan tahu juga apa yang kamu lakukan dan aktiviti yang kamu buat. Selama ni saya diam diri saja walaupun saya sampai menerima ugutan.”

Tambah Mawar Karim lagi, dia juga kini dalam proses untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas individu berkenaan.

“Sekarang ni kita serahkan hal ini pada pihak berkuasa, Malaysia ni ada undang-undang jadi kita akan berjumpa di mahkamah.”

Mengakhiri luahan hatinya, Mawar turut ada buat hashtag menulis beberapa badan dan juga pihak berkuasa seperti Lhdn, pihak polis, amla dan juga pihak badan pencegah SPRM.

Inilah luahan penuh dari Mawar, yag merupakan bekas isteri kepada Fizo Omar, tentang isu ini.

Sehingga kini tidak diketahui kes yang terjadi antara Mawar Karim dan juga individu yang dilabel sebagai S itu. Kita tunggu saja perkembangan kes Mawar ini jika masuk mahkamah kelak.