Teruk kena sebab tampil dgn Aliff Aziz, ini kenyataan Bella Astilla

4,962 views

Akibat daripada kelakuan Bella Astilah yang acapkali buat IG Live bersama bekas suaminya iaitu selebriti Sinagpura, Alif Aziz, ianya telah membuatkan para netizen rasa kurang enak, pendek kata ada yang meluatt dengan tindakan nya itu.

Di dalam Video IG secara live itu, ianya telah menunjukan bahawa Bella Astillah tengah menyanyikan lagu berjudul Attention dan Aliff Aziz turut melihat dan memberi komen atas nyanyian oleh bekas isterinya itu.

Video live IG yang telah dirakam itu telah dikongsi oleh individu yang memuat naik di laman sosial Twitter telah jadi viral dan terus jadi bualan ramai.

Ingatkan nak puji Bella baik dengan bekas suami, namun lain pula jadinya apabila kebanyakan netizen mendapati bahwa Bella sengaja membuat IG Live itu kerana mahukan publisiti murahan, dan banyak netizen meminta Bella agar tak melakukanya lagi.

Antara komen pedas netizen kepada Bella: “Bella semakin hari semakin kurang bijak, tapi sebab dia cantik, semua orang asyik cakap bekas suami dia yang tidak baik. Anda sedar Bella apa yang dia sudah buat pada anda? Tapi masih lagi? Ouh tak apa, teruskan la.

“Aku dah agak dah. Nama dah sendu. Mereka mula balik (tarik perhatian). Nasib kau la layan mereka berdua ini. Gila. Seorang gila nak glamor. Seorang gila talak”

Tak berdiam diri, akhirnay Bella tampil memberi respon balas. Bagi Bella Astilah, dia dan bekas suaminya itu tidak menyimpan rasa bermusuhan atau ada dendm antara mereka.

Bella Astillah turut berkata dia sebenarnya sudah memaafkan perbuatan bekas suaminya itu dan kini hubungan mereka baik sahaja.

Bella juga turut memberi komen: “Apa yang saya buat adalah hak saya. Termasuklah Instagram saya. Soal netizen cakap tentang nak glamor atau sebagainya adalah hak masing-masing.

Untuk rekod, Bella Astilah serta bekas suaminya yang juga merupakan penyanyi sering kali melakukan vedio IG Live bersama-sama.

Share this on...