“Tak tau nak gambarkan perasan, terduduk” Siti Elizad sempat hamil hanya seminggu

8,301 views

Sememangnya naluri seorang wanita itu amat kuat buat Siti Elizad untuk menjadi seroang ibu. Pelakon berumur 36 tahun ini tak pernah berhenti berusaha untuk bergelar ibu.

Diketahui tamai, Siti Elizad antara selebriti yang dalam usaha untuk mendapatkan cahaya mata. Setelah berkahwin selama 5 tahun, Siti Elizad telah jalani treatment IVF untuk dapatkan zuriat.

Siti Elizad telah jalani rawatan kesuburan IVF pada bulan Oktober. Pada hari ini satu pengumuman telah dibuat oleh Siti Elizad.

Pelakon ini mengesahkan dirinya kini telah alami kegugurn setelah disahkan menagndung pada mingu lalu. Hanya seminggu sahaja, sempat merasai nikmat mengandungkan anak.

Ini komen dari Siti Elizad: “Allah bagi rasa nikmat untuk jadi seorang ibu tu pada minggu lalu hanya seminggu, tetapi Allah ambil semula. Terjentik sungguh rasa nya”.

Telah diashkan bahawa saya pregnant pada minggu lalu. Ketiak itu, ya Allah, punyalah happy sampai dah tak tau cakap apa-apa, sebab ini memang sudah terlalu lama menanti”.

Namun begitu, kandungan tal kuat dan aberlaku keluar darah. Tak dapat nak digambarkan perasan tu macam mana. Saya dah terduduk untuk seketika”.

Walaupun disahkan kandungan sudah tiada, namun Siti Elizad tetap kuatkan diri dan tak pernah mengalah. Dari kenyataannya, pelakon ini akan jalani treatment seterusnya pada awal tahun depan.

Tidak mengapalah, dengan izinnya akan ada rezeki lain. Husnuzon, dan sentiasa bersangka baik. I will never ever give it up. Saya akan sentiasa positif dan berdoa pada Tuhan. Jumpa lagi doctor pada bulan January 2021. Terima kasih mereka yang sentiasa sokong saya sepanjang proses IVF”.

Okeylah sekarang ni nak makan macam-macam setelah beberapa hari saya dah merajuk hati. Ada sesiapa nak belanja makan kat saya”.

Sayu pula baca kenyataan Siti Elizad ni. Tak apa dia memang kuat. Semoga akan diberi peluang untuk begrelar ibu di masa depan. Terus doa dan jangan pernah putus asa.

Share this on...