Ariel Noah berpegangan tangan, memeluk, merangkul peha Bunga Citra Lestari di atas pentas

43,323 views

Ini sedikit info terkini daru dunia industry seni negara seberang. Ianya berkaitan dengan penyanyi terkenal Ariel Noah dan juga Bunga Citra Lestari.

Persembahan Ariel Noah dan Bunga Citra Lestari di satu konsert telah menjadi tajuk bualan para peminat industry seni negara jiran kita itu.

Ini kerana ketika mereka berdua naik ke pentas, penonton dapat melihat aksi mereka yang terlalu mesra.

Kejadian ini sekaligus membuatkan spekulasi bahawa bagaikan ada sesuatu hubungan yang tulen sedang berlaku.

Pada hari Sabtu lepas, kedua mereka telah membuat satu persembahan di Konsert Now Playing Festival 2022 yang berlangsung di Brigif Cimahi, Bandung, Indonesia.

Kedua-dua penyanyi yang mempunyai jutaan peminat ini telah tampil dengan persembahan istimewa menerusi lagu duet berjudul Mencari Cinta, Menghapus Jejakmu dan Mungkin Nanti.

Memukau para penonton dengan persembahan nyanyian mereka, aksi kemesraan dan keakraban Ariel serta Bunga Citra Lestari yang lebih mesra di sapa BCL ini turut membuatkan para penonton bersorak dan teruja.

Dari beberapa klip persembahan, Ariel Noah dan Bunga Citra Lestari menyanyi sambil berpegangan tangan.

Dan kemudian, sebaik saja selesai menyanyikan lagu hit berjudul Menghapus Jejakmu, Ariel Noah dilihat telah menarik tangan Bunga lantas merangkulnya dengan tangan dilihat memegang bahagian peha Bunga Citra Lestari.

Ketika ini, para penonton lantas bersorak untuk mereka berdua. Hal ini menguatkan lagi kata-kata yang mana mereka berdua ini bagaikan ada hubungan yang lebih dari sekadar seorang rakan rapat.

“Mereka yang berpegangan tangan, saya yang suka.”

“Nampak secocok kedua mereka ni. Semoga ada jodoh antara mereka berdua.”

Kepada yang mahu menonton klip nyanyian kedua mereka ini boleh lah menontonnya di laman Youtube, semasa mereka membuat persembahan menyanyikan lagu Menghapuskan Jejakmu di konsert Now Playing Festival.

Untuk info, Ariel Noah dan Bunga Citra Lestari sememangnya mempunyai hubungan yang amat akrab sejak suami Bunga Citra Lestari iaitu arwah Ashraf Sinclair masih ada lagi.