“Benda macam ni aku dah hadap” bekas kekasih Farra, beri nasihat pada Shuk

3,262 views

Penyampai radio Shuk Sahar kini membuat ramai panas hati setelah isterinya mendedahkan perangai masih lagi sama seperti dulu iaitu masih lagi mempunyai wanita lain.

Malah isteri kepada Shuk iaitu Rossa Sera mendakwa, Shuk tak pulang ke rumah dan ada di rumah wanita yang dikatakan sedang menjali hubungan dengan Shuk iaitu Farra.

Farra sebelum ini didakwa pernah menjalin hubungan dengan beberapa artis lain seperti pelakon terkenal Shah Jaszle dan juga penyanyi Kecik, bekas vokalis kumpulan Hyperact.

Sebagai individu yang pernah jalin hubungan dengan Farra, Kecik tampil memberi nasihat kepada Shuk Sahar.

Melalui satu post, Kecik meminta Shuk jadi lebih matang dan jangan buat sebegitu kepada isterinya.

“Eh jadi semula plak. Kecik harapkan isteri kepada Shuk iaitu Rossa Sera akan dapat harungi dugaan ini dengan penuh kesabaran dan tabah. Shuk silalah jadi seorang yang matang. Jangan perlakukan isteri sebegitu rupa.”

Kecik turut bercerita, sepanjang menjalin hubungan dengan Farra, dia memang lalui banyak perkara, umpama dirinya dikongkong.

“Benda seperti ini aku dah hadap dulu. Nak pergi mana semua tak boleh. Nak gambar dengan perempuan lain, memang habis kena. Macam bendalah aku aku kena hadap. Tapi itu benda yang dah lepas guys.”

Pada tahun lalu, Kecik pernah buat pengakuan dia menjadi mangsa kepada Farra ketika wanita itu menjadi kekasihnya.

“Aku dah beritahu, doa orang kena aniaya ini akan termakbul. Sungguhpun dah bertahun lamanya untuk orang percaya pada aku. Sejak tahun 2016 sampailah ke tahun 2020. Dulu peminat aku paling tadah kata aku ni macam-macam, buat hal.”

Itulah respon dari Kecik, bekas kekasih Farra yang kini didakwa sedang jalinkan hubungan dengan Shuk.

Pada hari Sabtu yang lepas, isteri Shuk, Rossa Seraa mendedahkan suaminya tak pulang ke rumah, dan Rossa Seraa telah buat video pergi ke rumah Farra untuk mencari Shuk.