Mereka tak layak! Kenal betul baru tahu perangainya, jelas Aishah Azman

4,568 views

Umum dah pun tahu tentang status pelakon Aishah Azman serta Syafie Naswip sudah putus pertunangan lebih kurang sebulan yang lalu.

Menurut actress cantik ini, dia tidak mahu keluarganya turut terpalit dengan isu permasalahan yang melanda dirinya berkenaan dengan bekas tunang, Syafie Naswip.

Jelas Aishah lagi, apa jua yang telah terjadi di antara mereka (dia dengan Shafie), jadi keluarga tiada kena-mengena dan terlibat langsung.

“Sy tak mahu keluarga sy dibabitkan dgn perkara ini. Semua yg terjdi antara sya dgan dia je, tak ada kna mengena dgn keluarga sy. Org luar boleh berkata ape yg mereka mahu katakn, tetapi mrk tak tahu apa sbrnya terjadi”

“Dia (Syafie) angkat tangan kat saya pun bukanlah berpunca dari keluarga, tapi isu antara kami. Sy sdg tunggu laporan lanjut dari polis. Jadi kita tunggu hasil siasatan. Oleh itu, saya memilih untuk tak nak ulas lanjut ttg hal itu”

“Mereka (orang yg backup Shafie) hanya berkawan saja. Mereka tak hidup sekali dgn dia and tak mengenalinya dgn lebih mendalam. Jadi, mereka tak lyk nak hakimi hnya atas dasar berkawan dengan dia saja, sebaliknya kena kenal betul-betul (hidup bersama). Baru tahu macam mana perangainya”

Pelakon yang kini namanya mula melonjak naikditemui pada majlis tayangan perdana filem Sangkar.

Menurut pelakon yang merupakan adik kepada Afiq Muiz, dia tak nak menoleh ke belakang ekoran apa yang terjadi dan kini hanyafokus kepada kerjaya lakonannya selepas isu dengan kisah pertunangan yang melibatkan dirinya itu bulan lepas.

“Selpas berdepan dgn semua perkara ini, sy lebih selesa utk menjalani kehidupan mcm biasa. Sya mahu fokus kpd bdg hiburan, ingin memberi tumpuan pd lakonan dan sibuk mcm sediakala”

Ketika di temu bual oleh wartawan, tangan Aishah kemudian telah ditarik oleh si abang yang merupakan juga iaitu Afiq Muiz yang juga berada di situ semasa sesi berlangsung.