Puteri Sarah ke pejabat agama, ibu Syamsul Yusof turut kelihatan

18,777 views

Ketika ini satu kisah bertebaran di laman media sosial iaitu berkaitan rumahtangga Puteri Sarah Liyana dan Syamsul Yusof. Mulut-mulut berbicara bahawa mungkin ada sesuatu yang berlaku dalam perkahwinan mereka, namun sehingga kini belum ada kata putus dari tuan punya badan.

Puteri Sarah Liyana mengunci mulut dan tak mahu berkongsi sebarang fakta. Ini komennya secara ringkas setelah di Tanya. “Maafkan saya, tak ada apa pun yang boleh saya share sekarang ini”.

Kisah ini mula dihidu setelah ada mata yang memerhati pelakon ini hadir ke Pejabat Agama Islam Daerah Gombak, pada hari Jumaat minggu lepas.

Isteri kepada Syamsul Yusof ini dilihat datang memakai jubah dikenakan dengan tudung hitam dan menuju kearah area undang-undang keluarga.

Punca sebenar Puteri Sarah datang ke pejabat agam masih tidak di ketahui.

Namun apa yang menarikanya, ibu mertuanya iaitu ibu Syamsul Yusof turut datang ke pejabat agama. Ada yang mengatakan isteri kepada Dato Yusof Haslam iaitu Datin Fatimah Ismail datang sana untuk teman Puteri Sarah Liyana. Ini sekaligus menimbulkan tanda tanya.

Bagai menambah perisa dalam kes ini, Puteri Sarah Liyana turut disahkan dah pun unfollow laman media sosial milik suaminya di Instagram. Namun begitu, Syamsul pula masih lagi follow isterinya.

Malahan ada luahan hati yang dibuat oleh Puteri Sarah sejak akhir-akhir ini yang menjurus kepada hubungan dengan seseorang.

Ini tulisnya: “Ianya bukanlah berkisar tentang hubungan yang sempurna, tetapi ianya berkenaan mahu cari seseorang yg sesuai dengan diri dan lalui semuanya tanpa ada rasa berputus asa”

Panggilan dan pertanyaan kepada Syamsul Yusof nampaknya menemui jalan buntu apabila pelakon dan pengarah berkaliber ini tidak mahu menjawab.

Dari fakta, pasanagn selebriti ini nikah pada bulan Mac tahun 2014 dan sepanjang perkahwinan mereka, dua cahaya mata hadir sebagai penyeri iaitu Syaikhul Islam 3 tahun, dan yang bongsu Sumayyah, baru satu tahun umurnya. Semoga baik-baik sahaja diharapkan.