(Video) Family tak tahu di mana Sajat berada, saya tak nak amik tahu ~ Mustika

2,306 views

Sajat nama yang cukup terkenal kat Malaysia. Ketika ini jutawan ini sedang hilang dari radar, setelah diburu pihak berkuasa. Semuanya gara-gara satu kes mahkamah yang mendakwanya memakai pakaian wanita di satu event.

Sudah beberapa bulan Sajat gagal dijejaki, dan namanya semakin hilang menyepi. Namun begitu, nama Sajat kembali menjadi bualan beberpa hari lalu.

Ini apabila, adik perempuan kepada Sajat telah jadi viral sebab membuat parody menggunakan suara abangnya itu. Adiknya ini bernama Mustika atau lebih mesra disapa Ika.

Setelah viral, menerusi Mstar, Mustika telah ditemubual dan antara topiknya ialah dimana sebenarnya Sajat.

Mustika menjelaskan, memang family semua tak tahu di mana Sajat. “Ika tidak tahu pasal Sajat dan kalau boleh hakikatnya, tak nak pun amik tahu, bukan sebab Ika tak care dengan Sajat tapi Ika saya ada life sendiri.”

Apa yang dia handle tu terlalu besar, hanya dia saja yang layak dan boleh handle. Dia tu kuat dan jika fikir balik, Ika pun tak kuat macam dia.

Mustika akui dia sedih melihat anak-anak Sajat yang dah lama tak jumpa dengan Sajat. Malah salah seorang anak Sajat bernama Syaza selalu saja tengok Ika sebab wajahnya seakan sama. Bercerita tentang anak-anak keicl itu, Ika telah menitiskan air mata.

Ika sedih tengok anak-anak Sajat sebab Ika seorang ibu. Kesian dengan anak-anak dia. Mereka lama tak jumpa Sajat. Terhuyung-hayang dia, dengan siapa dia nak bermanja.

Selain itu Ika akui selalu orang akan tanya tentang jantina Sajat, dan kadangkala dia sampai penat nak melayan soalan sedemikian.

Penat nak jawab soalan tentang Sajat ni, sejak dia famous yang paling terkesan ditanya soalan ini adalah diri saya kerana muka kami hampir sama.

Tentang video parody yang viral, Mustika kata ianya dibuat secara spontan ketika dia benar-benar bosan tak tahu nak buat apa.

Benda tu macam kelakar, sebab buat macam gaya sama, tapi yang kelakarnya Sajat, suara dia tu yang kelakar.

Ini video penuh dari Mustika.

Apapun semoga Sajat kembali semula kepada keluarga, sian pula dengan anak-anak Sajat.

Share this on...