“Yes RM10k sebulan please” Itu permintaan Kacak

196,127 views

Selepas anak perempuan Datuk Seri Vida iaitu Cik B tampil memberi komen bahawa dia tak suka dengan hubungan anatar ibunya dengan Iqbal, kini giliran anak lelaki pula bersuara.

Anak lelaki Datuk Seri Vida ialah Kacak atau nama sebenarnya Eric Zaquan yang kini dah berumur 14 tahun.

Melalui laman media sosial miliknya, Kacak memberi memang ramai yang sibuk nak tahu rresponnya tentang kisah yang sedang melanda ibunya itu.

Kacak, best tak ada bapak baru, Kacak bila mama nak kahwin, Kacak apa perasaan Kacak.” Kata Kacak merujuk persoalan yang sering diajukan kepadanya.

Mempunyai pandangan sendiri, Kacak lebih bersahaja dan mengatakan dia setuju kalau Mama dia nak kahwin lain tetapi secara berseloroh mahu bakal suami mama nya itu memberi wang. Ini komen Kacak.

Pertama sekali, saya nak cakap yang jika mama nak kahwin saya hanya setuju saja. Tapi takkanlah setuju macam tu je kan. No, you have to give me some money.” Kata Kacak sambil buat tanda wang di jarinya.

Jika mahukan mama saya, kenalah bagi saya wang, yes money, yes talk. No money, no talk. Macam gitulah. Saya akan setuju saja, bukan nak jadi pisau cukur tapi korang tahulah how money works.

Melalui ruangan komen ada yang berkata ianya satu idea yang bernas dari Kacak, iaitu bakal bapa kena beri wang belanja kepada anak-anak Dato Seri Vida.

Kacak kemudian ada menulis komen dia mahukan wang sejumlah sepuluh ribu. “RM10 ribu sebulan please.” Tulis Kacak.

Namun begitu jika dilihat diruangan caption, Kacak berkata dia hanya bergurau saja apabila dia bercerita tentang wang, kerana sebenarnya dia pun dah ada wang sendiri.

Ianya hanya gurauan saja, only joke please, saya ada duit sendiri.” Itulah caption dari Kacak. Mungkin Kacak tak serius dan hanya bergurau saja.