Bukan saya saja, ramai lelaki nakkan wanita seperti Wan Sharmila

2,006 views

Gandingan dua pelakon hebat ini iaitu Syazwan Zulkifly dan Wan Sharmila memang amat serasi sekali. Chemistry yang dibina kedua pelakon ini membuatkan ramai suka melihat mereka di kaca televisyen dan juga di luar.

Ada peminat yang mahu kedua mereka ini benar-benar bercinta di dunia nyata apatah lagi kedua mereka kini pun berstatus single.

Melalui satu komen, Syazwan yang kini berumur 33 tahun memberitahu, dia sebenarnya okey sahaja dan tak ada nak tolak sekiranya ada jodoh dengan Wan Sharmila.

Namun, jelas Syazwan, ketika ini hubungan antara dirinya dan juga Wan Sharmila atau Lala masih di fasa berkawan sahaja.

Ini komennya: “Saya tidak menolak jika jodoh saya dengan Lala. Dan sekiranya memang telah tertulis takdir, takkan saya mahu tolak apa yang telah ditentukan oleh Allah.

“Namun begitu, ketika ini, saya dengan Lala hanya berkawan, masih sebagai sahabat buat masa sekarang”.

Memberi respon setelah ramai peminat yang selalu mendoakan mereka dan nak tengok mereka berdua betul-betul bercinta, Syazwan terima dengan hati penuh terbuka.

“Saya rasa agak takut juga bila nampak ramai betul yang doakan agar kami bersama kat luar.

“Sebenarnya mereka taka da mendoakan benda yang tidak elok pun, itu satu perkara yang agak baik. Saya pun okey saja.

“Saya lama dah mengenali hati budi Lala ni. Dia memang seorang wanita yang amat berdikari, semua benda dia boleh lakukan dengan sendiri.  Sikapnya juga amat lemah lembut dan begitu sopan orangnya”.

“Mungkin saya rasa bukan saya seorang saja, ramai jejaka yang menginginkan wanita seperti Lala tu.

Itulah komen dari Syazwan tentang pasangannya dalam drama Tujuh Hari Mencintaimua itu.

Sebelum ini, Wan Sharmila ada mengatakan dia sekarang ni memang tidak punyai ikatan khas dengan sesiapapun.

Share this on...