Doa yang terbaik untuk dia, Fathia tentang Zarina Anjoulie free hair

4,596 views

Para peminat dunia hiburan tanah air ramai yang dah tahu tentang Zarina Anjoulie yang dah buat keputusan muktamad untuk tak lagi pakai tudung dan berhijab. Ianya telah mendapat liputan pihak media dan portal hiburan dan juga dapat perhatian dari para peminatnya.

Pernah amat rapat dan kawan baik dengan Zarina Anjoulie, pelakon Fathia Latiff telah ditanya pendapat dan komen tentang kes berkenaan.

Ketiak ditemubual, Fathia berkata dia tak mahu untuk komen panjang tentang apa yang berlaku terhadap zarina Anjoulie dan enggan mengulas ulasan lanjut tentang hal berkenaan.

Akan tetapi, Fathia Latiff berkata, dia berharap supaya para netizen dan orang ramai di luar sana sentiasa mendoakan yang baik-baik sahaja untuk Zarina Anjoulie.

Ini komen Fathia: “Saya tak berani nak komen apa-apa kerana itu adalah kehidupan dia dan saya hanya mendoakan yang terbaik untuk dia. Kita tak tahu apa yg dia tgh hadapi sekarang tetapi saya berharap yang terbaik untuk dia”

Dalam pada itu, Fathia Latiff berkata dia dah lama tak berhubung dengan Zarina Anjoulie, dan pernah cuba nak contact tetapi gagal.

“Fathia sudah tak contact dia agak lama juga sebenarnya. Saya ada cuba contact dia tapi tidak dapat. Sekarang pun saya agak busy dengan Fathia punya kerjaya, untuk melancarkan lagu baru sy, saya busy dengan kerjaya saya lah. Saya doakan supaya dia tenang dan gembira. Saya harap dia tidak bersedihlah. Itu paling penting”

Fathia Latiff kini sedang mencuba nasib sebagai penyanyi dan bakal melancarkan single pertamanya. Lagu Fathia berjudul Jika Aku Tahu akan jadi lagu pertama nyanyian Fathia yang sebelum ini popular sebagai pelakon utama drama Ariana Rose.

Share this on...