Fazura mengidam ayam penyet jenis crispy, Fattah minta padangan

3,190 views

Beberapa hari yang lalu, pasangan suami isteri yang juga pelakon popular tanah ari iaitu Fattah Amin dan juga Fazura telah buat satu pengumuman menggembirakan bahawa mereka akan timang cahaya mata pertama mereka tak lama lagi.

Lepas ja umum berita bahawa dirinya kini dah berbadan kepada para peminatnya, Fazura sekali lagi jadi tumpuan gara-gara mengidam nak makan sesuatu.

Pelakon cantik imi menulis di laman media sosial bahawa dia kini ngidam dan amat teringin nak makan ayam penyet. Kalau ikutkan ni dah kira mengidam sebab mengandung. Ini tulis Fazura.

Alamak, saya amat teringin nak makan ayam penyet. Kat mana nak dapatkan yang sedap ya, boleh mohon cadangan pada Fazura tak? Esok nak bungkus dan kalau boleh nak ayam goreng yang jenis crispy type tu.

Komen Fazura yang meminta padangan dari para peminatnya di aman nak dapat ayam penyet yang sedap mendapat banyak respon, yang mana para peminat mula memberi suggestion lokasi ayam penyet yang sedap.

Dalam pada itu, suaminya, Fattah Amin turut memberi respon kepada Fazura dan turut minta pandangan dari orang ramai mana nak dapat ayam penyet sedap.

Ini respon dari Fattah Amin: “Mommy tengah mengidam tu, ada sesiapa tau mana nak beli tu?

Memang seronok tengok perkembangn terkini tentang kedua pelakon ini. Ada juga komen dari followernya yang memberi nasihat agar Fazura dapat makanan yang diidamkan itu supaya tak teringat-ingat nanti.

Diimbas kembali, Fazura yang kini berumur 36 tahun telah disahkan kini sedang mengandung anak pertama dan usia kandungannya ketika ini dah pun masuk empat bulan.

Ini merupakan anak pertama mereka selepas dua tahun bernikah. Dari rancangan awal, Tarikh jangkaan untuk Fattah dan Fazura sambut kedatangan cahaya mata sulung ini adalah pada akhir tahun ini. Semoga segala urusan mereka berdua dipermudahkan.