Foto: Intan Najuwa selamat bertunang, beza umur 16 tahun

4,780 views

Usia mereka berbeza sebanyak 16 tahun, tapi itu bukanlah jadi masalah atau halangan buat pasangan ini. Pelakon cantik jelita, Intan Najuwa telahpun bertunang dengan seorang jejaka yang 16 tahun lagi tua dari umurnya pada hari Ahad yang lalu.

Intan Najuwa bertunang dengan seorang ahli perniagaan yang berasal dari Kedah, Razrul Anwar Rusli yang kini berusia 38 tahun.

Intan yang berumur 22 tahun, berkata, sikap matang berjaya buatkan dirinya untuk terbuka hati dan terima lamaran dari Razrul.

 Malah Intan juga berkata, Razrul seorang yang amat memahami.

“Sejujurnya kmi tk rncang pn utk brtnang. Tiba-tiba hati terdetk, sya teruskn saja. Lagipn ia benda baik. Lepas bawa jmpa keluarga dn mereka pn ok, mereka pun ngam. Sebenarnya kmi dh lma kenal mungkin dlam setahun lepas. Kami mula sebgai kwn sja kemdian bla dah lma-lama ia jdi serius.

“Sya tak prnah kwan dgn seseorang yg jauh lebih tua dri usia sya. Slepas kenal dia, sya rasa keserasian itu ada.Sya rsa dia lain dari yg lain. Dia baik, matang, dan yang penting dia sgat fahami jadual kerja sya,”

“Kmi blum ad tarikh tetp… tpi dlam perancangan nk ikat 6 bulan. Kalau boleh sya tk nk tunang lama-. Tapi disebabkn jadual kerja kami yg agk pdat membuatkan kami tak ada tarikh sebenar. Tengoklah macam mana… kalau dh pasti nanti, sya akn kongsi dgn semua”.

Untuk pengetahuan, majlis pertunangan pasangan in dibuat di Thistle Hotel, Johor Bahru pada 18 Ogos adalah bersempena hari jadi Intan yang ke-22.

Majlis berlangsung dengan amat meriah dan telah dihadiri oleh rakan termasuklah artis serta ahli keluarga pasangan berkenaan.

Semoga hubungan mereka terus mekar dan ramai yang tak sabar nak lihat pasangan ini bernikah dan jadi suami isteri.