Ira Kazar berani masuk live Puteri Sarah Liyana

18,742 views

Ketika ini semua pun dah tahu tentang ksiah rumah tangga yang melanda aantara Puteri Sarah Liayan dengan pengarah terkenal Syamsul Yusof.

Semuanya kerana kehadiran orang ketiga yang mana Puteri Sarah ada dedahkan iaitu Ira Kazar, anak kepada pelakon veteran Kazar.

Memang ramai yang sedang igin tahu perkembangan terkini kisah mereka bertiga ini.

Pada tahun ini, Puteri Sarah Liyana dilihat telah kembali aktif dalam bidang seni. Pelakon ini juga seringkali buat live dan update di laamn media sosial miliknya.

Yang baru, baru-baru ini, Puteri Sarah Liyana ada buat live, dan yang buat sedikit kecoh, dikatakan Ira Kazar turut masuk dan menonton video live berkenaan.

Kejadian ini berlaku pada malam Jumaat yang lalu.

Semasa Puteri Sarah Liyana, 37 tahun, sedang buat live untuk bercerita tentang keadaan anaknya yang masuk ke hospital, tiba-tiba penuh di ruangan komen dari netizen yang mengatakan bahawa mereka ternampak Ira Kazar ada masuk live tersebut.

Ini antara komen dari netizen.

“Ira Kazar masuk live ni.”

“Wah biar betul. Memang Ira Kazar ke yang tengok live ni?”

“Eh Ira Kazar ni menyibuk je nak masuk tengok live.”

Kemudian, kerana ramai yang perasan, kahabrnya tak lama kemudian Ira Kazar pun dikatakan telah left dan meninggalkan live Puteri Sarah Liyana itu.

Melihat begitu banyak komen yang tulis tentang Ira Kazar dan masuk live tersebut, Puteri Sarah terbaca komen berkenaan dan memberi respon, kenapa Ira masuk, adakah nak lihat perkembangan dirinya.

“Eh dia nak stalk I ke. Mahu tengok I ke? I ni busy.” Kata spontan dari Puteri Sarah Liyana.

Reaksi spontan dari Puteri Sarah Liyana itu membuatkan ramai netizen terhibur.

Apapun, ramai juga yang mendoakan agar semua urusan Puteri Sarah Liayan dipermudahkan.