Isu Siti Nordiana, ini pula luahan Nubhan

5,283 views

Kisah perbalahan antara Siti Nordiana dan rakan artis Lan Solo, isterinya Sheila dan Syura, masuk ke fasa baru apabila Siti Nordiana membuat report polis.

Melalui peguam, Siti Nordiana telah hantar notis kepada mereka untuk membuat permohonan maaf kepada Siti Nordiana di atas satu sesi live yang ada mengaitkan nama penyanyi berkenaan.

Melihat hal berkenaan, penyanyi Nubah telah memberi pandangannya.

Melalui laman Ig, Nubhan ada muatnaik gambar bersama Siti Nordiana dan menulis caption kesian kepada Nana.

Nubhan memang tak menyangka pergaduhan antara rakan-rakan akhirnya sampai naik mahkamah.

Kesian kepada rakan duet saya ni. Memang tak sangka isu kawan-kawan ni boleh jadi sampai ke tahap nak saman menyaman. Gaduh sikit, lepas cakap tu, memang dah biasa kalau berkawan. Saya pun pernah juga berbalah ni, tapi lepas tu dah baik semula.

Saya jika keluar dengan kawan ni selalu akan gaduh bila makan, sebabnya berebut masing-masing nak elak bayar. Bukan sebab tak ada duit, namun memang dah perangai semua pun macam tu, layan kan je la, sebab bergurau, bukannya serius.

Kawan jika dah selesa, semuanya dia akan cerita, luah hati. Kat situ baru kita tau kelemahan atau kegilaan masing-masing. Tapi janganlah nak buat live.

Nak cakap lebih-lebih, semua ni pun kawan saya juga, saya dah jem.

Nubhan juga mengharapkan rakan-rakannya itu berbaik semula dan saling memaafkan antara satu sama lain. Baginy adalam berkawan, memang semua pun ada buat salah.

Maaf bermaafanlah, kita ni tak mahu tahu pun siapa yang betul atau siapa yang salah, semua pun dah belajar salah silap masing-masing. Semua pun ada salahnya.

Kawan-kawan ni mulut longkang tu hal biasa, sudah la gaduh-gaduh tu, ni bukannya nak back up sesiapa, Cuma nak lihat korang semua ni berdamai.