Aeril Zafrel menggigil dapat hadiah kereta Lamborghini dari Wawa Zainal

9,435 views

Kejayaan demi kejayaan telah dikecapi oleh pasangan suami isteri ini iaitu Aeril Zafrel dan juga Wawa Zainal.

Memiliki empayar perniagaan Wawa Cosmetic boleh dianggap sebagai satu kejayaan yang amat besar bauat kedua-dua pelakon ini.

Kini mereka mempunyai kilang dan juga wisma sendiri untuk jenama Wawa Cosmetic ini dan perniagaan mereka berdua sedang berkembang maju.

Sebagai hadiah, Wawa Zainal telah memberi suaminya itu sebuah kereta yang amat mewah iaitu Lamborghini Aventador.

Menerima hadiah kereta Lamborghini, sudah tentang seseorang itu akan gembira.

Tetapi kali ini, Aeril Zafrel sampai sebak dan badan terus menggigil.

Aeril Zafrel terlau terkejut menerima hadiah berupa kereta Lamborghini Aventador daripada Wawa Zainal.

Pelakon berumur 34 tahun ini memang betul-betul tak sangka Wawa akan menghadiahkannya kereta berkenaan.

“Saya memang betul-betul tak tahu dia beli keret atu. Sebelum ini saya memang ada terfikir nak beli sendiri. Selalu juga tengok usah saja di internet. Dulu, saya pernah cakap kat Wawa nak beli kereta mewah ini. Masa itu dia memang tak bagi kerana ada masih banyak hal dan komitmen lain kena selesaikan. Kini mungkin dah masanya dan dia pun beli tu.”

“Diakui saya ni jenis yang suka nak merasa, dua tiga tahun je, kemudian akan tukar kereta lain pula. At least dapatlah saya memenuhi impian.”

Semasa dapat hadiah tu, Aeril ingatkan Wawa sewa saja, tapi akhirnya sampai dapat geran kereta.

“Lepas saya pandu kereta, Wawa kemudian ada bagi geran. Mula-mula memang saya ingat ini kereta sewa. Sebelum ni memang ada juga kawan kami yang jenis sewa.”

“Saya jadi menggigil juga bawa kereta Lambo ni. Ianya bukan kereta biasa. Sebelum ini tak pernah pandu uji pun. Apabila dapat pandu sendiri, saya memang tak sangka.”

Jelas Aeril lagi, edisi Lamborghini itu dah tak dikeluarkan lagi dan dia meamng suka warna kuning.

Dalam pada itu, Wawa berkata, hadiah itu merupakan reward untuk Aeril Zafrel setelah menghabiskan kudratnya selama 6 tahun berniaga bersama-sama.

“Hadiah ini tak seberapa jika nak dibandingkan dengan apa yang Aeril lakukan untuk family.”

“Enam tahun berniaga, saya rasa dah sampai masa untuk beri reward kepada Aeril. Dia tulang belakang saya, terima kasih sayang.”

Tahniah buat Aeril Zafrel dan Wawa Zainal dapat kereta Lamborghini Aventador.