Adakah Datuk ND Lala dan isteri tak lagi bersama.. Ini jawapan jujur dari Shila Amzah

41,022 views

Semalam, Shila Amzah ada meluahkan rasa hatinya melalui satu temu bual dengan rancangan hiburan terkenal, Melodi, di siaran TV3.

Shila Amzah membuat permohonan maaf kepada rakan-rakan media di atas kes yang berlaku antara dirinya dan juga para wartawan sejak tahun 2015.

“Buang yang keruh dan ambillah hal yang jernih.” Itu antara intipati kenyataan dari Shila Amzah tentang kes dirinya dengan pihak media sebelum ini.

Antara kenyataan yang diberi ialah Shila Amzah akui, dirinya tidak ada kebebasan ketika itu, di umurnya yang masih lagi mentah.

Ini sekaligus membawa pemahaman bahawa hidupnya memang dikawal oleh kedua ibu bapanya, dalam membuat sebarang keputusan.

Namun ada satu soalan yang ditanya oleh wartawan dari Melodi tentang ibu bapanya.

Di temu bual tersebut, Shila Amzah menjawab soalan yang mengatakan kononnya rumah tangga ibu bapanya iaitu Datuk ND Lala dan Datin Fauziah Sarman sedang bergolak.

Ini soalan dari wartawan Melodi: “Ini soalan yang berat nak tanya, tentang sama ada ayah you kini dah tak bersama lagi dengan ibu you.

Ini jawapan dari Shila Amzah.

“Hal ini bagai separuh pokok bergoyang, memang benar kedua mereka kini sedang lalui fasa serta waktu yang agak sukar.”

“Tentang persoalan mereka berdua tidak lagi bersama tu, hal berkenaan memang tak betul.”

“Namun apa yang boleh dikatakan, mereka sedang jalani rough time, after 30 years together. Siapa yang dah pernah kahwin tu tahulah, bahawa memang akan ada fasa-fasa dia.”

“Apapun, apa yang saya harapkan semua dapat doakan yang terbaik sajalah untuk family saya, terutamanya untuk mak saya lah.”

Itulah jawapan dari Shila Amzah tentang kata-kata berkenaan isu yang mengatakan ayahnya, ND Lala dan ibunya tidak lagi bersama. Dari kenyataan itu, kedua mereka masih lagi pasangan suami isteri, tetapi kini mungkin sedang dalam ujian. Bak kata Shila Amzah, sama-sama kita doakan saja.