Disoal dah kahwin ke? Shuk Sahar update status hubungan dengan Fara Salleh

20,528 views

Sering terlibat dengan isu yang melibatkan orang ketiga dalam perkahwinannya, nama Shuk Sahar memang dah pun dikenali ramai.

Dikenali dengan sikapnya yang sering bermain kayu tiga dan menduakan isterinya iaitu Rossa Sera, kisah Shuk ini masih lagi belum ada kesudahannya.

Kini timbul ura-ura yang mengatakan bahawa Shuk telahpun berkahwin dengan wanita bernama Fara Salleh.

Melalui laporan portal Oh Bulan, pelawak berumur 36 tahun ini ditanya tentang perkara berkenaan, sama ada dia benar dah mendirikan rumah tangga dengan wanita bernama Fara Salleh itu.

Menjawab persoalan ini, Shuk Sahar menjelaskan dia dan Fara masih belum berkahwin lagi.

Buat masa sekarang, Shuk mahu selesaikan isu yang melanda dirinya dengan siteri Rossa Sera.

“Saya dan dia belum lagi berkahwin. Bagi saya, kalau nak buat apa pun melibatkan hal hubungan saya ni, adalah lebih baik saya selesaikan satu persatu isu yang ada terlebih dulu. Sekarang ni, hubungan antara saya dengan Sera pun tak tahu pengakhirannya macam mana lagi.”

“Saya sedang aturkan yang paling baik. Bukan untuk kehidupan saya saja, tapi demi semua pihak juga, kenal lihat dari semua sudut, termasuk family dan dah tentu anak-anak saya.”

“Harapnya doakanlah yang baik-baik untuk saya kerana saya pun dah penat nak cakap itu dan ini.”

Kemudian apabila pihak Oh Bulan bertanya tentang plan dia mahu menghalalkan hubungan dengan Farra, ini jawapan dari Shuk.

“Untuk masa sekarang ni, saya punya plan lebih kepada fokus pada perniagaan saya. Tak fikir pun pasal benda lain lagi.”

Shuk juga kini dah malas nak memberi komen jika timbul sesuatu isu, kerana ianya hanya akan mengeruhkan keadaan.

“Apabila saya cakap macam ni, orang kata saya ni berlakon konon jadi mangsa. Bila saya mengaku buat silap pula, orang kata saya bangga pula dengan semua benda tak betul yang saya buat. Oleh itu, saya pun tak tahu nak jawab macam mana lagi.”

“Jadi doakan saya saja. Dan tentang kahwin itu, memang betul saya sekarang ni masih lagi belum berkahwin lagi (dengan Fara).”

Itulah komen terbaru dari Shuk Sahar, menafikan dirinya dah berumah tangga dengan Fara Salleh.