Ini gambar baby Bilal? Adik perempuan Pu Riz yang dukung tu, Neelofa terus datang tampil

10,632 views

Anak sulung kepada Neelofa dan Pu Riz iaitu baby Bilal, antara baby yang ramai tak sabar nak lihat wajahnya. 

Di umurnya yang dah masuk hampir ke 9 bulan ini, Bilal belum lagi ditayang wajahnya secara terbuka. 

Sebelum ini pun, dikatakan ada juga ahli keluarga Neelofa sendiri pun belum lagi dalam melihat wajah atau gambar baby Bilal itu. 

Hanya yang terdekat saja dah dapat lihat wajah Bilal. 

Bila dah lama sangat nak tengok, netizen serta peminat memang dah tak sabar lagi dah. Ada yang sanggup korek dan buat carian untuk lihat kalau ada terjumpa gambar baby Bilal. 

Baru-baru ini, menerusi satu entry di sebuah laman media sosial ada gambar menunjukkan adik kepada Pu Riz sedang mendukung seorang baby. 

Dari gambar itu, memang boleh kata, usianya seakan sama dengan baby Bilal. 

Ramai yang beranggapan itulah dia baby Bilal, apatah lagi didukung oleh adik Pu Riz sendiri. 

Namun begitu, setelah gambar berkenaan mula jadi sebutan ramai, akhirnya tuan punya badan iaitu Neelofa sendiri datang dan tampil menulis komen menjelaskan hal sebenar. 

Jelas Neelofa, baby berkenaan bukanlah anaknya, namun Neelofa akui baby yang didukung adik iparnya itu teramat comel. Lihat komen Lofa. 

“Maaf ye semua, ni bukan baby Bilal. Tapi comelnya baby ni masyaallah.” Itu yang dituls oleh Lofa sekaligus menafikan gambar itu merupakan Bilal. 

Dari satu lagi komen, ada seorang wanita mengakui itu merupakan anak buahnya semasa mereka datang ke rumah ayah Pu Riz.  

Gambar itu dah lama semasa sambutan hari raya yang lepas, dan mereka sekeluarga datang ke rumah ayah Pu Riz iaitu Datuk Ismail. 

“Itu gambar anak buah saya semasa kami datang ke rumah ayah Harris iaitu Datuk Ismail di Sri Petaling ketika hari raya.” 

“Ayah dia orang Arab, mak dia orang Melayu, adik saya lah mak budak ni.” 

Itulah penjelasan tentang gambar foto baby yang didukung oleh adik Pu Riz itu, bukan baby Bilal, anak Neelofa.